ΨΥΧΟΓΙΟΣ ΝΑΙ ΣΤΗ ΖΩΗ
ΨΥΧΟΓΙΟΣ ΝΑΙ ΣΤΗ ΖΩΗ

ΨΥΧΟΓΙΟΣ ΝΑΙ ΣΤΗ ΖΩΗ

11,10
ή 2295 1607 Πόντοι
ΠΟΝΤΟΙ -30%
ΨΥΧΟΓΙΟΣ ΝΑΙ ΣΤΗ ΖΩΗ
ΨΥΧΟΓΙΟΣ ΝΑΙ ΣΤΗ ΖΩΗ

ΨΥΧΟΓΙΟΣ ΝΑΙ ΣΤΗ ΖΩΗ

(Κωδικός: PS25756)
11,10
ή 2295 1607 Πόντοι

Κέρδισε allSmart πόντους με αγορές και με κάθε επίσκεψη στα πρατήρια Shell!

Μάθε περισσότερα
Ποσότητα:
1
Διαθέσιμο
Αγόρασέ το με € και κέρδισε 22 πόντους

Χαρακτηριστικά

  • Συγγραφέας:ΒΙΚΤΟΡ Ε. ΦΡΑΝΚΛ
  • Αριθμός Σελίδων:160
  • Εκδότης:ΨΥΧΟΓΙΟΣ
  • Ημερ/νία Έκδοσης:20/01/2022
Κέρδισε x2 πόντους με κάθε αγορά
ΔΩΡΕΑΝ Mεταφορικά άνω των 85€
500 πρατήρια Shell για παραλαβή σε όλη την Ελλάδα

Πληροφορίες

ΝΑΙ ΣΤΗ ΖΩΗ, Ο,ΤΙ ΚΙ ΑΝ ΣΥΜΒΕΙ Οι επί χρόνια ανέκδοτες διαλέξεις του Βίκτορ Φρανκλ προτείνουν μια αναζήτηση του νοήματος της ζωής που υπερβαίνει τις όποιες αισιόδοξες ή απαισιόδοξες προσεγγίσεις. H ύπαρξη αυτού του βιβλίου είναι ένα μικρό θαύμα. Οι διαλέξεις που περιλαμβάνει δόθηκαν από τον Βίκτορ Φρανκλ το 1946, μόλις εννέα μήνες μετά την απελευθέρωσή του από το στρατόπεδο καταναγκαστικής εργασίας, όπου και είχε αντικρίσει κατάματα το φάσμα του θανάτου. Οι διαλέξεις του Φρανκλ δημοσιεύτηκαν τότε από έναν μικρό Γερμανό εκδότη. Ωστόσο, η έκδοση εξαντλήθηκε και εν πολλοίς ξεχάστηκε, έως ότου ο ίδιος εκείνος εκδότης, σχετικά πρόσφατα, την ανέσυρε από τα αρχεία του. Στα χρόνια της ναζιστικής κυριαρχίας στην Αυστρία, το δυνάμει κοινό αυτών των διαλέξεων δεν είχε την ευκαιρία να έρθει σε επαφή με τις απόψεις του Φρανκλ, αντλώντας από αυτές ηθικά ερείσματα και πνευματικά ερεθίσματα. Στα εκατομμύρια θύματα του Ολοκαυτώματος περιλαμβάνονταν και οι γονείς του Φρανκλ, καθώς και η έγκυος σύζυγός του. Ωστόσο, παρά τις προσωπικές αυτές τραγωδίες και τη βαθιά του θλίψη για την απώλεια των πιο προσφιλών του προσώπων, ο Φρανκλ κατάφερε να εντάξει όλα όσα είχαν συμβεί, στους οικείους του και στον ίδιο, σε μια κοσμοαντίληψη κατάφασης στη ζωή, η οποία αποτυπώνεται τόσο στο πιο γνωστό βιβλίο του, Το νόημα της ζωής, όσο και σε αυτές τις διαλέξεις, λειτουργώντας παρηγορητικά αλλά και εμψυχωτικά για εκατομμύρια αναγνώστες. Από την εισαγωγή του Ντάνιελ Γκόλμαν