Δώρα για Εκείνη / Εκείνον
(1929)- Εμφάνιση
- 18
- 36
Ένας απαγορευμένος έρωτας που απογειώθηκε για να συντριβεί και να φέρει καταστροφή. Ένας άντρας διαλυμένος από το βάρος της απιστίας. Ένας γάμος σε εμπόλεμη ζώνη. Δυο παιδιά ρημαγμένα από τις καταστάσεις. Μια γυναίκα πεταμένη σε έναν θάλαμο ψυχιατρείου. Οικογένεια και κοινωνία γυρίζουν την πλάτη, όπως και ο εραστής, που χάνεται αμέσως, πατώντας όρκους και υποσχέσεις. Τότε αρχίζει η κόλαση. Για όλους. Οργή, απόγνωση, πόνος, μίσος, εκδίκηση, σκοτεινά μονοπάτια. Μια δυνατή ιστορία με πολλούς αποδέκτες. Ένα θρίλερ συζυγικής απιστίας της διπλανής πόρτας, που συγκλονίζει και δίνει τροφή για σκέψη. Η άλλη όψη μιας επώδυνης συζυγικής σχέσης με απίστευτες παρενέργειες, ένας σταυρός πίσω από κλειστές πόρτες. Ενός λεπτού σιγή σε θύματα και θύτες, λίγο πριν νυχτώσει. Στην ψυχή και στο μυαλό…
Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ Η ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΑΠΑΙΤΕΙ ΝΕΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ Η ΔΡΑΣΗ -ΚΑΙ ΜΟΝΟ Η ΔΡΑΣΗ- ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΠΑΡΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ! ΑΝ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ, ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ Τα πράγματα δεν πηγαίνουν έτσι όπως τα είχαμε σχεδιάσει. Το σύστημα καρκινοβατεί. Υποτίθεται ότι θα έφερνε ισορροπία και ευμάρεια. Κι αντί γι’ αυτό, αποδεικνύεται ότι είναι ικανό να καταστρέψει τα πάντα. Δεν μπορούμε πλέον να επιτρέψουμε στους αριβίστες πολιτικούς να ανταλλάσσουν τρισεκατομμύρια με απίστευτη ταχύτητα, ενώ τράπεζες και ολόκληρες χώρες καταρρέουν σχεδόν χωρίς προειδοποίηση. Δεν είναι δυνατόν να αφήσουμε να διευρύνεται το κενό μεταξύ των ολίγων πλουσίων, από τη μία πλευρά, και όλων των άλλων, από την άλλη. Χρειαζόμαστε κάτι άλλο, κάτι νέο. Πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι εμείς, οι λαοί, μπορούμε να «επαναστατήσουμε» και να απαιτήσουμε όσα μας είχαν υποσχεθεί. Κι αυτή η επανάσταση θα πετύχει μόνο αν γίνει χωρίς ηγέτες…
Όταν ένα στέλεχος σε όλα τα ιεραρχικά επίπεδα λειτουργεί ταυτόχρονα ως ηγέτης και μάνατζερ, επιτυγχάνει εξαιρετικά αποτελέσματα, εξασφαλίζοντας το μέλλον της επιχείρησής του αλλά και την επιτυχημένη καριέρα του. Το παρόν βιβλίο προσφέρει έννοιες, γνώσεις, μεθόδους, τεχνικές και εργαλεία, και αποτελεί έναν πρακτικό οδηγό για την άσκηση επιτυχημένης ηγεσίας και διοίκησης. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στη βελτίωση των παρακάτω δώδεκα κρίσιμων ικανοτήτων: • Εστίαση σε προτεραιότητες και προσωπικός προγραμματισμός • Επιλογή σωστών συνεργατών • Αποτελεσματική ανάθεση εργασιών και καθηκόντων στους συνεργάτες • Ανάπτυξη και συνεχής βελτίωση συνεργατών • Επιλογή του αποτελεσματικού ηγετικού στιλ • Αποτελεσματική αξιολόγηση συνεργατών • Αποτελεσματική ακοή και πειθώ • Έμπνευση και παρακίνηση συνεργατών για εξαιρετικά αποτελέσματα • Ενδυνάμωση και καθοδήγηση συνεργατών • Διαμόρφωση κουλτούρας εξαιρετικών επιδόσεων • Χτίσιμο ομάδας για συνεχείς «νίκες» • Συνεχής ανάπτυξη και βελτίωση των ηγετικών χαρακτηριστικών του ιδίου Το βιβλίο στηρίζεται στην πλέον σύγχρονη επιστημονική γνώση και στις βέλτιστες πρακτικές παγκοσμίως που συναρμόζουν με τα χαρακτηριστικά των επιχειρήσεων και του περιβάλλοντος στην Ελλάδα.
Ἐρᾶν: να ερωτεύεσαι, να αγαπάς. 766 μ.Χ. Η Λυγινή και ο Υάκινθος σύρονται μαζί με πλειάδα μοναχών στον Ιππόδρομο, διαπομπεύονται και τους παντρεύουν με τη βία. Κρύβουν και οι δύο επτασφράγιστα μυστικά, τα οποία θα σημαδέψουν τις ζωές τους κι εν πολλοίς θα τις καθορίσουν κατά την οδύσσειά τους. Ο Ροδανός, αγγελοπρόσωπος, ριψοκίνδυνος, θηρευτής των ηδονών, μα και με φοβερά μυστικά να τον σφιχτοδένουν, είναι συνάμα προσηλωμένος σε ό,τι θεωρεί χρέος. Γύρω από αυτούς τους τρεις ήρωες και το μυστήριο του Ιερού Στιχαρίου, το οποίο θα μπορούσε ν’ ανατρέψει αυτοκράτορες και πολιτικές δεκαετιών, κινείται η μυθοπλασία κατά το δεύτερο μισό του 8ου αιώνα με φόντο την Εικονομαχία και την καθημερινή ζωή στην Κωνσταντινούπολη, την Αθήνα και τη Θράκη. Σε μια μοναδική εποχή, άγνωστη και μυθώδη. Τους πλαισιώνουν αρκετοί δευτεραγωνιστές, όπως ο μοχθηρός Ερμάς, ο καλλιεργημένος δούλος Κιτίν, ο Αρκάδιος που τον μεγάλωσε στο δάσος μια αρκούδα, η θεατρίνα Γοργονία, ο πατρίκιος Φωκάς με την ομάδα των Λεόντων του, ο μαύρος ευνούχος Αράν και άλλοι. Οι πρωταγωνιστές φτάνουν στα άκρα, ερωτεύονται παράφορα, ζουν ανέμελα, δίνονται στη ζωή και τους δίνεται, ταπεινώνονται, συνθλίβονται, ανακάμπτουν, ξαναπέφτουν στον βούρκο, καταρρέουν, αφιερώνονται στον Θεό ή Τον απαρνούνται, γίνονται θύματα της εικόνας τους ή οδηγούνται στο εράν διά του οράν της ψυχής. Έχουν να αντιμετωπίσουν συκοφαντίες, πολέμους, ραδιουργίες, θανάσιμους εχθρούς, έναν έρωτα-σφαγή, εφιάλτη και όνειρο και, πάνω απ’ όλα, τον ίδιο τους τον εαυτό.
Δεν υπάρχει τίποτα υγιές στη λατρεία της ομορφιάς. H Άλμα και η Ελληνόπη, όμως, πιστεύουν ότι ομορφιά είναι όλο το φως που κρύβουμε μέσα μας. Δυο γυναίκες αιχμαλωτίζουν τις στιγμές με τον φωτογραφικό τους φακό, ωσότου η μοίρα τις φέρει κοντά: την Άλμα, στη δύση της ζωής της, και την Ελληνόπη, στο καταμεσήμερο. Ένα διαρκές παιχνίδι του φωτός με τη σκιά είναι άλλωστε και η ίδια η ύπαρξή τους. Γεμάτη ανατροπές η ζωή της πρώτης. Από την καταστροφή του Αϊδινίου και της Σμύρνης, στην κοσμοπολίτικη Δρέσδη του Μεσοπολέμου, και από τα πρώτα φωτογραφεία της Ερμού στη Νέα Υόρκη του Β΄ Παγκόσμιου Πολέμου. Συνοδοιπόροι της σε αυτό το ταξίδι οι πλέον εξέχουσες προσωπικότητες της εποχής. Γεμάτη πληγές η ζωή της δεύτερης. Από την πνιγηρή επαρχία στην ολόφωτη πρωτεύουσα, και από την οδύνη ενός ανεκπλήρωτου έρωτα στην απόδραση από έναν γάμο χωρίς έρωτα. Γεμάτη αγάπη η σχέση τους και, κάπως έτσι, ο κόσμος ξαφνικά αλλάζει. Και τα σκοτάδια τους γεμίζουν φως... Ένα μαγευτικό μυθιστόρημα, εμπνευσμένο από τη ζωή και το έργο της θρυλικής φωτογράφου Nelly’s.
Η ζωή της Μίνας δεν ήταν εύκολη. Τίποτα δεν της χαρίστηκε όταν σχεδόν από παιδί αναγκάστηκε να παλέψει για να κερδίσει μια θέση στην κοινωνία, χωρίς να σκύψει το κεφάλι ή να υποκύψει στις διαθέσεις κάποιων ανδρών επειδή ήταν νέα και όμορφη. Με πείσμα, αργά και σταθερά, έφτασε εκεί όπου ήθελε. Κατέκτησε την αναγνώριση, την καταξίωση, την οικονομική άνεση∙ όμως υποτίμησε τον έρωτα, αδιαφόρησε για εκείνον. Μα αυτός παραμόνευε. Η Μίνα κοίταξε τον Μάνο. Κάτι της θύμιζαν τα μάτια του, κάτι πολύ οικείο και γνώριμο, μα δεν της έδωσαν απαντήσεις. Όταν επιτέλους το έκαναν, ήταν αργά∙ πολύ αργά για να σταματήσει τον χρόνο που βάραινε στη δική της πλάτη. Ο έρωτας όμως δε μίλησε ποτέ στον χρόνο. Τον αγνοούσε πάντα, από γενέσεως κόσμου. Αυτοί οι δύο είναι εχθροί. Ο έρωτας είναι τυφλός. Ο έρωτας είναι τρελός. Ο έρωτας δε γνωρίζει σύνορα. Ξεχύνεται σαν άνεμος και γίνεται πόλεμος, μέχρι εκείνο που διεκδικεί να γίνει δικό του ή μέχρι να του περάσει. Μα σαν γίνει αγάπη, θα κρατήσει για πάντα.
9 ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ Μιλάει για τρία κορίτσια που βρίσκονται στην ένατη χρονιά του σχολείου. Θα μάθετε ένα σωρό μυστικά για μένα (εγώ είμαι η Έλλη). Θα μάθετε επίσης ένα σωρό μυστικά για την κολλητή μου, τη Νάντια. Κι επίσης ένα σωρό μυστικά για την άλλη κολλητή μου, τη Μάγδα. Θα δείτε αν τα εννιά πρόσωπα που θαυμάζετε πιο πολύ είναι αυτά που θαυμάζω κι εγώ. Μπορεί να αισθανθείτε κι εσείς αμηχανία με τις δικές μου γκάφες. Θα γελάσετε πολύ. Κυρίως μαζί μου! Ε, μπορεί και να κλάψετε λίγο. Και, τέλος, θα μάθετε πολλά πράγματα για... τα αγόρια!
Μια νύχτα με καταιγίδα, μια βάρκα με ένα νεογέννητο μωρό βρίσκει καταφύγιο στη Δήλο. Η Άρτεμη, η αγαπημένη των θεών, μεγαλώνει μέσα στην αγάπη και την ασφάλεια, και τολμάει να κυνηγήσει τα όνειρά της. Ώσπου ένας μυστηριώδης άντρας με ζαφειρένια μάτια, αλλά κι ένας φόνος στο ιερό νησί θα την αναγκάσουν να παλέψει για την ίδια της τη ζωή. Κι ύστερα όλα μπλέκονται. Φωτεινοί και σκοτεινοί ήρωες, όνειρα κι ελπίδες, κατάσκοποι και δολοφόνοι. Κι ύστερα το αδύνατο γίνεται δυνατό. Ηλιόλουστη Δήλος, κοσμοπολίτικη Μύκονος, πανέμορφη Ρήνεια, γραφικά ψαροχώρια της Κορνουάλης, όλα σε ένα μυθιστόρημα παθιασμένο. Σαν την Ελλάδα. Γεμάτο φως κι ανθρώπους «ηλιόλουστους». Γιατί την τύχη μας την κεντάμε με τραγούδια ψυχής…
Στις 28 Οκτωβρίου του 1940, ο Πρωθυπουργός Ιωάννης Μεταξάς είπε «ΟΧΙ» στο προκλητικό τελεσίγραφο του Μουσολίνι∙ έτσι οι ιταλικές δυνάμεις εισέβαλαν στην Ελλάδα μέσω της Αλβανίας. Η επίθεση αυτή ήταν αποτέλεσμα της επιθυμίας του Μουσολίνι να πετύχει μια εύκολη νίκη ώστε να ανταγωνιστεί τον Χίτλερ, που κατέκτησε τάχιστα τη Γαλλία. Θεωρητικά ο ελληνικός στρατός δεν είχε τον κατάλληλο εξοπλισμό ούτε ήταν προετοιμασμένος για μια τέτοια σύγκρουση, όμως ο Μουσολίνι είχε υποτιμήσει την αποφασιστικότητα των φαντάρων που πολεμούσαν για την πατρίδα τους. Μέσα σε μερικές εβδομάδες η ιταλική στρατιά αναγκάστηκε να οπισθοχωρήσει, και οι Έλληνες μπήκαν στην Αλβανία. Την ίδια κατάληξη είχε και η νέα ιταλική επίθεση τον Μάρτιο του 1941, με αποτέλεσμα να επέμβει ο Χίτλερ για να σώσει τον σύμμαχό του. Οι Γερμανοί εισέβαλαν στην Ελλάδα μέσω της Βουλγαρίας στις 6 Απριλίου. Οι Έλληνες, με τη βοήθεια των βρετανικών δυνάμεων, αντιστάθηκαν σε έδαφος, θάλασσα και αέρα, αλλά κατατροπώθηκαν από τον κατά πολύ ανώτερο γερμανικό στρατό. Παρά την ύστατη προσπάθεια των Αυστραλών και Νεοζηλανδών στρατιωτών στο στενό των Θερμοπυλών, η Αθήνα έπεσε στις 27 Απριλίου και οι Βρετανοί απέσυραν 50.000 στρατιώτες από την Κρήτη. Ο Τζον Καρ, μέσα από το εξαιρετικό αυτό χρονικό της άμυνας της Ελλάδας, χωρίς να υποτιμά τη βρετανική βοήθεια, βασίζεται σε ελληνικές πηγές και δίνει έμφαση στις μάχες μέχρι θυσίας των Ελλήνων και στη συμμετοχή τους στον αγώνα κατά του φασισμού.
Στις 14 Ιουνίου του 2007, ο Βασιλιάς και ο Πρωθυπουργός της Σουηδίας εξαφανίστηκαν από μια δεξίωση στο παλάτι. Αργότερα ειπώθηκε ότι είχαν αρρωστήσει∙ η αλήθεια είναι διαφορετική. Η πραγματική ιστορία αρχίζει κάμποσα χρόνια πριν, το 1961, με τη γέννηση της Νομπέκο Μαγιέκι σε μια καλύβα, στο Σοβέτο της Νότιας Αφρικής. Η Νομπέκο ξέφυγε από τη συνηθισμένη μοίρα των γυναικών της περιοχής της, η οποία είναι να μεγαλώνουν γρήγορα και να πεθαίνουν νωρίς. Τη χτύπησε ένας μεθυσμένος οδηγός, μηχανικός στο επάγγελμα, και η ζωή της πήρε διαφορετική τροπή. Κατηγορήθηκε για το ατύχημα και αναγκάστηκε να δουλέψει για τον μηχανικό, που ήταν επικεφαλής ενός προγράμματος ζωτικής σημασίας για την εθνική ασφάλεια της χώρας. H Νομπέκο ήταν καλή στο νοικοκυριό, αλλά ακόμη καλύτερη -μια μικρή ιδιοφυΐα- στους αριθμούς. Ο μηχανικός, πάλι, δεν ήταν∙ και έκανε ένα τεράστιο λάθος. Τώρα μόνο η Νομπέκο το γνωρίζει… Γραμμένη με το σπιρτόζικο και πανέξυπνο χιούμορ του Γιούνας Γιούνασον, αυτή είναι μια ιστορία για το πώς η προσπάθεια μιας γυναίκας να αλλάξει το δικό της μέλλον κατέληξε να αλλάξει τα πάντα.
Εκείνος λέει ότι αυτή είναι η καλύτερη προσφορά του. Είναι όμως; Εκείνη λέει ότι συμφωνεί. Συμφωνεί όμως; Η συνέντευξη πήγε τέλεια. Πήγε όμως; Αυτός είπε ότι δε θα το έκανε ποτέ ξανά. Αλλά το έκανε. O Joe Navarro, πρώην αξιωματικός της αντικατασκοπείας του FBI και αναγνωρισμένος ειδικός επί της μη λεκτικής επικοινωνίας, εξηγεί πώς να «διαβάζετε γρήγορα» τους ανθρώπους: να αποκωδικοποιείτε συναισθήματα και συμπεριφορές, να αποφεύγετε παγίδες και να εντοπίζετε κακόβουλες διαθέσεις. Θα μάθετε επίσης πώς η γλώσσα του σώματός σας μπορεί να επηρεάσει τη γνώμη που έχουν για εσάς το αφεντικό, η οικογένειά σας, οι φίλοι σας αλλά και τρίτοι. Θα ανακαλύψετε: Τα αρχαία ένστικτα επιβίωσης που καθορίζουν τη γλώσσα του σώματος. Γιατί το πρόσωπο είναι ο λιγότερο αποτελεσματικός δείκτης για να εντοπίσετε τα πραγματικά συναισθήματα ενός ανθρώπου. Τι αποκαλύπτουν οι αντίχειρες, τα πόδια και τα βλέφαρα για διαθέσεις και κίνητρα. Τις πιο ισχυρές συμπεριφορές που αποκαλύπτουν την αυτοπεποίθησή μας και τα αληθινά συναισθήματά μας. Απλές μη λεκτικές ενέργειες που θεμελιώνουν στη στιγμή την εμπιστοσύνη. Απλές μη λεκτικές ενέργειες που δείχνουν στη στιγμή την ύπαρξη εξουσίας. Το βιβλίο αυτό θα σας δείξει τον δρόμο για να κατανοήσετε εύκολα και γρήγορα τον κόσμο που σας περιβάλλει.
Δεν είναι παράνοια αν πραγματικά συμβαίνει… Η Άννα Φοξ ζει μόνη της, κλεισμένη στο σπίτι της στη Νέα Υόρκη, του οποίου το κατώφλι αδυνατεί να διαβεί. Περνά τις μέρες της με τις αναμνήσεις παλιών ευτυχισμένων στιγμών, πίνοντας κρασί, βλέποντας παλιές ταινίες και… κατασκοπεύοντας τους γείτονές της. Μια μέρα μετακομίζει στο απέναντι σπίτι η οικογένεια Ράσελ - ο πατέρας, η μητέρα και ο έφηβος γιος τους. Η τέλεια οικογένεια. Αλλά, όταν η Άννα, παρακολουθώντας από το παράθυρό της, βλέπει κάτι που δεν έπρεπε να δει, ο κόσμος της αρχίζει να καταρρέει και τα τρομερά μυστικά του να αποκαλύπτονται. Τι συμβαίνει στην πραγματικότητα; Τι κινείται στη σφαίρα της φαντασίας; Ποιος διατρέχει κίνδυνο και ποιος έχει τον έλεγχο; Σ’ αυτό το διαβολικά ανατριχιαστικό θρίλερ, κανένας και τίποτα δεν είναι όπως φαίνεται. Έξυπνο, δυνατό και συγκινητικό, Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ είναι ένα θρίλερ που φέρνει στο μυαλό του αναγνώστη τις καλύτερες στιγμές του Χίτσκοκ.
Η πριγκίπισσα Ίντλιν μεγάλωσε ακούγοντας ατέλειωτες ιστορίες για το πώς συναντήθηκαν οι γονείς της. Πριν από είκοσι χρόνια η Αμέρικα Σίνγκερ μπήκε στην Επιλογή και κέρδισε την καρδιά του πρίγκιπα Μέιξον, και έζησαν εφεξής ευτυχισμένοι. Η Ίντλιν το βρίσκει όλο αυτό ρομαντικό, αλλά δεν έχει καμία διάθεση να το επαναλάβει. Αν ήταν στο χέρι της, θα ανέβαλλε τον γάμο επ’ αόριστον. Όμως, η ζωή μιας πριγκίπισσας δεν της ανήκει εξ ολοκλήρου, και η Ίντλιν δεν μπορεί να ξεφύγει από τη δική της Επιλογή όσο έντονα κι αν διαμαρτύρεται. Δεν πιστεύει σε καμία ευτυχισμένη κατάληξη, όμως καθώς αρχίζει ο διαγωνισμός, αυτό αλλάζει. Ένας υποψήφιος κερδίζει την καρδιά της και θα κάνει τα πάντα για να της αποδείξει ότι κάτι που αρχίζει δυσάρεστα μπορεί να τελειώσει με τον πιο υπέροχο τρόπο.
Αν υπάρχει μαγεία στη μαγειρική, κρύβεται όλη στο φαγητό της μαμάς. Στο φαγητό που μας περίμενε κάθε μέρα επιστρέφοντας από το σχολείο, σε εκείνο που μας μάζευε γύρω από το τραπέζι την Κυριακή, αλλά και σε αυτό που απολαμβάναμε αραχτοί στον καναπέ, μπροστά από την τηλεόραση, ή περιμέναμε να γευτούμε για να μας παρηγορήσει. Τι είναι όμως αυτό που κάνει το φαγητό της μαμάς μαγικό; Για μένα, είναι οι αναμνήσεις που ξυπνάει, από την πρώτη μέχρι την τελευταία μπουκιά. Αυτές οι αναμνήσεις αποτελούν το βασικό συστατικό του βιβλίου που κρατάτε στα χέρια σας. Ακολουθώντας τες δημιούργησα έναν απόλυτο οδηγό γεύσης για όλη την οικογένεια, αλλά και για όλους όσοι βρίσκονται μακριά από αυτή και αναζητούν ένα σταθερό σημείο αναφοράς – καλύτερο από το φαγητό, δεν μπορώ να σκεφτώ. Πάνω από 260 συνταγές από την ελληνική, παραδοσιακή, «μαμαδίστικη» κουζίνα συνθέτουν ένα από τα πιο ολοκληρωμένα βιβλία μαγειρικής, το οποίο έρχεται να απαντήσει στο ερώτημα «Τι να μαγειρέψω σήμερα;» με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Ο βραβευμένος με Νομπέλ Ειρήνης, παγκόσμιας φήμης γιατρός και αναγνωρισμένος ακτιβιστής των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, δόκτωρ Ντενίς Μουκουέγκε, μας καλεί να δράσουμε προκειμένου να αντιπαρατεθούμε με τη μάστιγα της σεξουαλικής βίας και να διδαχτούμε από την ανθεκτικότητα, το σθένος και τη δύναμη των γυναικών. Στον πυρήνα του μηνύματος του δόκτορα Μουκουέγκε βρίσκονται οι φωνές των πολυάριθμων γυναικών με τις οποίες έχει εργαστεί όλα αυτά τα χρόνια. Ο δόκτωρ Μουκουέγκε αξιοποιεί ατομικά περιστατικά για να καθησυχάσει όλες τις επιζήσασες πως, έστω και αν τα ψυχολογικά τραύματά τους δεν επουλωθούν ποτέ πλήρως, μπορούν να ανακάμψουν και να ανθήσουν με τη σωστή φροντίδα και υποστήριξη. Η ίδια η προσωπική ιστορία του δόκτορα Μουκουέγκε είναι συνυφασμένη με την αφήγησή του, καθώς διερευνά τα μεγαλύτερα ζητήματα στα οποία έχει εστιάσει τη δράση του. Επιχειρεί να ερμηνεύσει τους λόγους για τους οποίους η σεξουαλική βία τόσο συχνά παραβλέπεται στους πολέμους, και πώς θα πρέπει οι κυβερνήσεις να αναγνωρίζουν και να αποζημιώνουν τα θύματα. Τονίζει επίσης πόσο σημαντικό είναι να καταρριφθούν τα ταμπού γύρω από τις σεξουαλικές επιθέσεις, και την αναγκαιότητα δημιουργίας ενός συστήματος υποστήριξης των γυναικών που βγαίνουν μπροστά και μιλάνε. Τα λόγια του μας προτρέπουν να πούμε «όχι» στην αδιαφορία, καθώς ζητάει από τους αναγνώστες του να αναλογιστούν την εμπλοκή της Δύσης στη διαιώνιση της σεξουαλικής βίας σε μέρη όπως η Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό, και να καταπολεμήσουν την κακοποίηση που λαμβάνει χώρα στις δικές τους κοινότητες.
Το Σεντ Λούις, η ήσυχη πόλη που αργοπεθαίνει πλάι στο ποτάμι στην πολιτεία Μιζούρι των ΗΠΑ, υποδέχεται μια καινούργια κάτοικο, η οποία ορίζεται και νέα διοικητής της αστυνομίας στην περιοχή. Προτού εκείνη εγκατασταθεί καλά καλά στην πόλη, μερικοί απ’ τους εξέχοντες εκπροσώπους της τοπικής κοινωνίας βρίσκονται μπλεγμένοι σε μια πολιτική συνωμοσία που φαίνεται να απλώνει τα πλοκάμια της σε κάθε αθέατη πτυχή του δημόσιου βίου. Ένα μυθιστόρημα που αποκαλύπτει τις μυστικές ζυμώσεις σε μια συνηθισμένη αμερικανική μητρόπολη, εκθέτοντας το αμερικανικό όνειρο ως γνήσιο τρόμο και μαύρη, σκοτεινή κωμωδία. Η Εικοστή Έβδομη Πολιτεία, έργο που ανήκει ήδη στα κλασικά μυθιστορήματα της σύγχρονης πεζογραφίας, σήμανε την εμφάνιση του Τζόναθαν Φράνζεν στα γράμματα και την αρχή μιας δημιουργικής πορείας που θα τον κατέτασσε στους κορυφαίους δημιουργούς της παγκόσμιας λογοτεχνίας.
Εμπιστεύομαι το Χάπι μου. Με τα χρόνια αναπτύξαμε μια ιδιαίτερη σχέση, και ξέρω με σιγουριά ότι δε θα μου έκανε ποτέ κακό, όπως δε θα του έκανα κι εγώ. Φυσικά, δεν μπορώ να είμαι απολύτως βέβαιος μέχρι να το καταπιώ αλλά έχω την πεποίθηση, όσο μπορεί να την έχει κάποιος χωρίς αποδείξεις, ότι, όταν έρθει η κρίσιμη στιγμή, το Χάπι θα κάνει τη δουλειά του γρήγορα, νοικοκυρεμένα και αθόρυβα… Με λένε Ραφαήλ Ιγνάτιο Φίνιξ και είμαι εκατό χρόνων - ή, για να ακριβολογήσω, θα γίνω σε δέκα μέρες, τις πρώτες ώρες της 1ης Ιανουαρίου του 2000, όταν θα αυτοκτονήσω. Γεννημένος στις αρχές του εικοστού αιώνα, ο Ραφαήλ Ιγνάτιος Φίνιξ είναι αποφασισμένος να βάλει τέλος στη ζωή του ακριβώς τη στιγμή που ο προηγούμενος αιώνας θα δίνει τη σκυτάλη στον νέο. Στο «έργο» του θα τον βοηθήσει το Χάπι, αλλά πρώτα θα πρέπει να τακτοποιήσει όλες του τις υποθέσεις και να βγάλει νόημα από την ίδια του τη ζωή. Κι έτσι, αποφασίζει να καταγράψει τα πάντα. Όχι όμως με τον παραδοσιακό τρόπο. Θα αγνοήσει το χαρτί και το μολύβι και θα αρχίσει να γράφει την ιστορία του πάνω στους τοίχους του εγκαταλειμμένου πύργου όπου διαμένει. Ξεκινώντας από τη μοιραία πρώτη περιπέτειά του με την Έμιλι, την παιδική φίλη που θα γίνει ο φύλακας άγγελός του, ο Ραφαήλ θα θυμηθεί τις πάμπολλες εμπειρίες, τις άπειρες συναντήσεις και, φυσικά, τους δέκα φόνους που διέπραξε μέσα σε αυτά τα χρόνια… Ιδού, λοιπόν, μια εντελώς ανορθόδοξη περιγραφή του εικοστού αιώνα - ή μάλλον η εξωφρενική, κάπως αναξιόπιστη αλλά σίγουρα μοναδική εκδοχή του από έναν πολύ ιδιαίτερο άνθρωπο.
Η πρώτη λέξη έμοιαζε με κλειδί που γυρνάει σε σκουριασμένη κλειδωνιά. η δεύτερη θύμιζε άλογο που καλπάζει σε λιβάδι με τετράφυλλα τριφύλλια. Και η τρίτη αντήχησε σαν πυροτέχνημα σε ουρανό γεμάτο ουράνια τόξα! Μ ετην τρίτη λέξη η πόρτα του παλαιοπωλείου άνοιξε αργά αργά αφήνοντας μια σκοτεινή χαραμάδα. Η Χριστίνα γλίστρησε από το άνογμα και βγήκε στον έρημο δρόμο... Έτσι αρχίζουν οι περιπέτειες της Χριστίνας, που ξυπνάει ένα βράδυ από τους ήχους μιας μαγικής λατέρνας και κυνηγημένη από έναν ύπουλο εχθρό, αφήνει το παλιό και σκονισμένο της βιβλίο, αναζητώντας ένα άλλο, υπέροχο βιβλίο για να μείνει...