Δώρα για τον Φίλο / την Φίλη
(2382)- Εμφάνιση
- 18
- 36
Η Ηλέκτρα είναι μια γυναίκα γεμάτη αυτοπεποίθηση· προσηλωμένη πάντα στον στόχο της, ξέρει τι θέλει και τίποτα δεν μπορεί να σταθεί εμπόδιο στην επιθυμία της. Έχει σχεδιάσει μέχρι και την τελευταία λεπτομέρεια στη φαινομενικά τέλεια ζωή της. Είναι επιτυχημένη κοινωνικά, επαγγελματικά, αγαπητή στον περίγυρό της και έχει μια υπέροχη σχέση με τον Στέφανο. Τίποτα όμως δεν της είναι αρκετό… Το ανικανοποίητο συνεχώς της κατατρώει την ψυχή… Όταν γνωρίζει τον Δημήτρη σε ένα επαγγελματικό ραντεβού, αισθάνεται για εκείνον ακατανίκητη έλξη. Η αδιαφορία όμως που εισπράττει από μέρους του την εξωθεί στα άκρα. Η Ηλέκτρα έχει μάθει να παίρνει πάντα αυτό που θέλει με κάθε τίμημα. Ο μοναδικός τρόπος για να πλησιάσει τον Δημήτρη και να τον σαγηνέψει είναι να εισβάλει στην οικογένειά του και να προσποιηθεί τη φίλη στη σύζυγό του τη Δανάη. Και τότε ένα σκληρό παιχνίδι αποπλάνησης, γεμάτο με οικογενειακά μυστικά και ψέματα, ξεκινάει… Αλήθεια, πόσο καλά νομίζεις ότι γνωρίζεις τους πιο κοντινούς ανθρώπους της ζωής σου;
Πού βρίσκεται ο Παράδεισος, η Εδέμ, η Γη της Επαγγελίας ή όπως αλλιώς ονομάζεται, που όλοι ψάχνουμε, και γιατί δεν μπορούμε να τον βρούμε; Ποιος ήταν ο Αδάμ και ποια η Εύα; Τους έδιωξε ο Θεός από τον Παράδεισο επειδή δοκίμασαν το μήλο της Γνώσης ή το μήλο της Άγνοιας; Μήπως τελικά ο Αδάμ πλάστηκε από το πλευρό της Εύας; Σας πέρασε ποτέ από το μυαλό ότι ο άντρας είναι το ωραίο φύλο και η γυναίκα το ισχυρό; Θα σοκαριστείτε αν μάθετε ότι το αρσενικό φύλο δεν είναι παρά μια παραλλαγή του θηλυκού; Μήπως ο άντρας είναι «φύλο παροχής υπηρεσιών»; Αν ναι, τότε γιατί οι γυναίκες έζησαν επί σειρά αιώνων στη σκιά του; Φοβούνται πλέον οι άντρες τις γυναίκες; Μήπως οι άντρες τρέμουν πιο πολύ μη μείνουν στο ράφι; Πόσα ψέματα λέει η Εκκλησία στη γυναίκα και γιατί της αφαίρεσε το δικαίωμα της ηδονής; Ο Θεός υμνεί τον έρωτα ή τον απαγορεύει; Οι Έλληνες κάνουν έρωτα ή σεξ; Γνωρίζει ένα ζευγάρι ότι στο κρεβάτι τους είναι πάντα τρεις και όχι δύο; Ποιος όμως είναι ο τρίτος; Όλα αυτά που μας έκρυψαν, όλα αυτά που μας πόνεσαν, όλα αυτά που δικαιούμαστε να γνωρίζουμε, άντρες και γυναίκες. Ένα βιβλίο γραμμένο με απλά λόγια που λέει τα πράγματα με το όνομά τους. Ένα βιβλίο ζυμωμένο από τη ζωή και ψημένο από την εμπειρία, τη γνώση και την έρευνα, που θα σας πει μόνο αλήθειες, θα σας αφυπνίσει, θα σας κάνει να δείτε τη ζωή με διαφορετικό μάτι: το Τρίτο Μάτι. Ένα βιβλίο που σκοπό έχει να προσφέρει, να βοηθήσει για να μην υπάρχει τόσος πόνος. Γιατί η ζωή είναι πόνος κι όποιος δεν πονά σημαίνει πως δεν είναι «ζωντανός». Μια προσωπική έρευνα που μέσα από την εσωτερική αναζήτηση έγινε ανάγκη. Σίγουρα θα εκπλήξει, πιθανόν να προβληματίσει, ίσως ταρακουνήσει και ενδεχομένως να σοκάρει. Το ζητούμενο είναι να βρεθεί ο χαμένος Παράδεισος και η επιστροφή σε αυτόν.
Κλαίλια… Ένα όνομα-σταθμός στη ζωή της. Η μητέρα της λάτρεψε την ηρωίδα του Ξενόπουλου και της έδωσε, λίγο προτού φύγει από τη ζωή, το όνομά της. Μαζί όμως της δώρισε χωρίς να το θέλει και τη μοίρα της λαμπερής κοντεσίνας. Υπήρχε και για κείνην ένας Παύλος∙ βαθιά, απόλυτα ερωτευμένος∙ για μια ζωή. Αλλά η Κλαίλια ήθελε να γνωρίσει τον έρωτα όπως ζωντάνευε μέσα στις σελίδες των βιβλίων. Και βρήκε τον Ντένη της στο πρόσωπο του Νικηφόρου. Χρόνια μετά, μόνη και κλεισμένη στον εαυτό της, ανάμεσα σε βράχια και σπασμένα όστρακα, εξακολουθεί να ζει παρέα με θύμησες που πληγώνουν και επιθυμίες που κοιμούνται. Μα ξαφνικά ένα μικρό κορίτσι μπαίνει στη ζωή της. Και… τι παράξενο… έχουν το ίδιο όνομα! Μια ιστορία ρομαντική, όπως τα τρυφερά κοριτσίστικα όνειρα. Μια γυναίκα που αναδύεται από το σκοτεινό πέλαγος του έρωτα, για να αντικρίσει, ώριμη πια, τον εκτυφλωτικό ήλιο της αγάπης!
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΙΣΤΕΨΕΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΟΥ, ΟΤΑΝ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΜΑΡΤΥΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΕΚΡΟΣ; Η Κλίο ξέρει πως θα έπρεπε να χαίρεται για τον αδελφό της τον Μαρκ. Κατάφερε να ξαναφτιάξει τη ζωή του μετά τον ξαφνικό θάνατο της πρώτης του γυναίκας. Όμως, όσο κι αν προσπαθεί, δεν μπορεί να συμπαθήσει την Ίβι… Όταν η Ίβι αρχίζει να παθαίνει περίεργα ατυχήματα στο σπίτι, οι γύρω της μπαίνουν σε υποψίες. Μήπως αυτός που προξενεί τα «ατυχήματα» είναι ο Μαρκ; Ύστερα, ένα βράδυ, η αρχιφύλακας Στέφανι Κινγκ δέχεται μια κλήση για βοήθεια. Φτάνει εσπευσμένα στο σπίτι του ζευγαριού, που δεσπόζει στον βράχο πάνω από τη θάλασσα. Κι εκεί, βρίσκεται μπροστά σε δυο κορμιά αγκαλιασμένα πάνω στα λευκά, μουσκεμένα στο αίμα σεντόνια… Πώς αρχίζει ο φόνος; Με το μαχαίρι που υψώνεται για να χτυπήσει; Ή πιο πριν, την πρώτη φορά που η βία περνά σαν σκέψη από το μυαλό; Ένα εξαιρετικό ψυχολογικό θρίλερ από τη συγγραφέα που κυριάρχησε στη λίστα των μπεστ σέλερ του βρετανικού Amazon.
Διαχειριστείτε τα αρνητικά συναισθήματα σύμφωνα με τους Στωικούς φιλοσόφους! Μάθετε πώς να παίρνετε τον έλεγχο του εαυτού σας αποδυναμώνοντας την επίδραση του αρνητισμού στη ζωή σας. Αναδείξτε τον δημιουργικό σας εαυτό και εξοστρακίστε την «τοξικότητα» από την καθημερινότητά σας. Οι Στωικοί έμειναν στην Ιστορία ως οι φιλόσοφοι που κατάφεραν να πετύχουν την «απάθεια», τη δυνατότητα δηλαδή να μην επηρεάζεται η κρίση τους από εξωτερικούς παράγοντες. Σε αυτό το βιβλίο, ο Λεωνίδας Γεωργιάδης, μαθηματικός και δάσκαλος της Φιλοσοφίας στην «Ελληνική Αγωγή», εξηγεί απλά και κατανοητά πώς ο καθένας μπορεί εύκολα να ανακτήσει τη χαμένη του αυτοπεποίθηση και να φθάσει στην ευδαιμονία.
Η Βίλα Ευτυχία φιλοξενεί επτά ηλικιωμένους ανθρώπους, τρεις άντρες και τέσσερις γυναίκες, πλούσιους και κάποτε διάσημους, οι οποίοι έχουν ένα κοινό στοιχείο: είναι όλοι τους άκληροι. Όταν η νεαρή γιατρός Μελίνα Γκρέι περνά την πύλη της πολυτελούς βίλας, έχοντας αναλάβει τη θέση της παθολόγου, δεν μπορεί να φανταστεί πως αυτή η απόφαση θα αλλάξει ολόκληρη τη ζωή της. Κυνηγημένη και η ίδια από τα φαντάσματα και τα μυστικά του δικού της παρελθόντος, θεωρεί εξαιρετική την ευκαιρία που της δίνεται με αυτή τη θέση εργασίας, ώστε να κρυφτεί από όσα και όσους την καταδίωκαν. Μα μέσα σε όλα τα συγκλονιστικά που ανακαλύπτει στο σπίτι αυτό για τον εαυτό της, τους ανθρώπους και την ίδια τη ζωή, για πρώτη φορά συνειδητοποιεί πως ευτυχία θα πει…
Είναι συναρπαστικό ν’ αποκτάς αδελφάκι! Φέρνει όμως κι ένα σωρό αλλαγές. Η Μαίρη το διαπιστώνει όταν γεννιέται ο Ιάκωβος, το μικρότερο παιδί της οικογένειας. Ευτυχώς που έχει τους φίλους της απ’ το νηπιαγωγείο και μπορεί να μοιραστεί μαζί τους σκέψεις και να δει το θέμα από άλλη σκοπιά. Το βιβλίο αυτό φωτίζει τις διάφορες πτυχές της ζωής με αδέλφια: τι σημαίνει να είμαι είτε ο μεγαλύτερος είτε ο μικρότερος; Πότε πρέπει να κάνω ένα βήμα πίσω και πότε έχω το δικαίωμα να πω ότι αισθάνομαι ριγμένος; Και πώς μπορεί η ζωή με τα αδέλφια να γίνει πιο όμορφη;
Ένας άντρας και μια γυναίκα ερωτεύονται χωρίς να ξέρουν από πού έρχονται και πού πάνε. Ο Κίβερν δε γνωρίζει γιατί ο πατέρας του πάντα του σφράγιζε τα χείλη με το χέρι όταν εκστόμιζε μια λέξη που αρχίζει από Ε. Ούτε τότε ούτε τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή και το κατάλληλο μέρος για να κάνει ερωτήσεις. Αλλά και η Αϊλίν μεγάλωσε μέσα στο σκοτάδι σε σχέση με το ποια ήταν και από πού καταγόταν. Στο πρώτο τους ραντεβού ο Κίβερν φιλάει τις μελανιές κάτω από τα μάτια της. Δε ρωτάει ποιος την πλήγωσε. Η βία είναι πια κάτι πολύ συνηθισμένο. Δεν είναι σίγουροι αν έχουν ερωτευτεί ο ένας τον άλλο με τη θέλησή τους ή αν κάποιος κίνησε τα νήματα. Αλλά ποιος θα το έκανε και γιατί; Μια καταστροφή απειλεί τις ζωές των ηρώων αυτού του μυθιστορήματος - κάτι που συνέβη στο παρελθόν και το περιβάλλει καχυποψία, άρνηση και απολογία και που τώρα όλοι αναφέρονται σ’ αυτό ως ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ, ΑΝ ΕΓΙΝΕ. Σ’ έναν μελλοντικό κόσμο όπου το παρελθόν είναι επικίνδυνο έδαφος, το Ε είναι μια ιστορία αγάπης ασύγκριτης παραδοξότητας, τρυφερή και τρομακτική συνάμα.
ΣΤΟΝ ΚΑΘΡΕΦΤΗ, ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ, ΕΙΔΕ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ. ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΟ ΠΡΟΣΩΠΟ. ΤΙΠΟΤΑ ΔΕ ΜΑΡΤΥΡΟΥΣΕ ΤΗΝ ΤΑΡΑΧΗ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΜΕΣΑ ΤΟΥ. ΕΙΧΕ ΠΟΛΕΜΗΣΕΙ ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΣΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΠΟΛΕΜΟ. ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΕΛΠΙΣΕΙ. ΜΑ ΤΩΡΑ ΗΤΑΝΕ ΠΙΑ ΧΩΡΙΣ ΕΛΠΙΔΑ. ΝΑΙ, ΔΕ ΦΟΒΟΤΑΝΕ ΝΑ ΤΟ ΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΠΩΣ ΗΤΑΝΕ ΧΩΡΙΣ ΕΛΠΙΔΑ. ΜΙΑ ΣΕΙΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΨΕΥΣΕΙΣ ΕΛΠΙΔΩΝ ΗΤΑΝ Η ΖΩΗ ΤΟΥ. ΕΙΧΕ ΕΛΠΙΣΕΙ ΤΟΤΕ… ΕΙΧΕ ΕΛΠΙΣΕΙ ΥΣΤΕΡΑ…
Μάθε να σχεδιάζεις πολλά αγαπημένα ζωάκια με αυτό το φανταστικό βιβλίο με στένσιλ! Κάθε σελίδα περιλαμβάνει ένα απλό στένσιλ,ώστε τα παιδιά, σχεδιάζοντας τα ζωάκια, να δημιουργήσουν τις δικές τους υπέροχες ζωγραφιές. Καλλιεργεί τη λεπτή κινητικότητα και είναι ιδανικό για προγραφική άσκηση.
Μάθε να σχεδιάζεις και να αναγνωρίζεις τα σχήματα με αυτό το φανταστικό βιβλίο με στένσιλ! Κάθε σελίδα περιλαμβάνει ένα απλό στένσιλ, ώστε τα παιδιά, σχεδιάζοντας σχήματα, να δημιουργήσουν τις δικές τους υπέροχες ζωγραφιές. Καλλιεργεί τη λεπτή κινητικότητα και είναι ιδανικό για προγραφική άσκηση.
Αθήνα, 1966 Η πλατεία Ηρώων, η οδός Ήβης, η οδός Νυμφών, τόποι και δρόμοι σαν όλους τους τόπους και δρόμους της Αθήνας, μικροί, ασήμαντοι, λυπημένοι, τυραννικοί, μα κι απέραντα τρυφεροί. Έχουν πολλή σκόνη, πολύ βάσανο, πολλές γυναίκες, πολλά παιδιά, πολλή φασαρία και πολλή σιωπή. Σ’ αυτούς τους δρόμους γεννιούνται και πεθαίνουν οι επιθυμίες και τα όνειρα των ανθρώπων που έρχονται κάθε δειλινό με το γλυκό αεράκι και χάνονται κάθε αυγή με τη θλιβερή σειρήνα της φάμπρικας. Οι ελπίδες του νεαρού Λουκά, η νοσταλγία του ξεπεσμένου «Κόμη», ο αδιέξοδος έρωτας του μεσόκοπου Αγησίλαου, η γονατισμένη ζωή της εργάτριας Αργυρούλας, ο σκληρός Βλάσης και η εξαπατημένη Φρόσω, η απογοήτευση της Άννας που ικετεύει για δυο λέξεις τρυφερές, ο φιλότιμος Σπύρος κι ο γοητευτικός Αλέκος που την πολιορκούν, αλλά κι η θεατρίνα, ο χαφιές, ο τραμπούκος, οι παπατζήδες, οι πόρνες, οι ιδρωμένοι άντρες στα μηχανουργεία και οι γυναίκες που βρίζονται στα κεφαλόσκαλα, προτού αγκαλιαστούν και σταυροφιληθούν ξανά αλλάζοντας λόγια συγγνώμης κι αγάπης. Ζωές γλυκές και ζωές φαρμακωμένες, αξιοπρεπείς και μικρόψυχες, τραχιές και τρυφερές. Άλλες εύκολες, άλλες δύσκολες, άλλες ακύμαντες κι άλλες φουρτουνιασμένες. Ζωές ασπρόμαυρες, γρατζουνισμένες, φθαρμένες, μα και ζωές ανυπόφερτα νοσταλγικές.
Τραπεζούντα, αρχές του 20ού αιώνα. Η πόλη μοιάζει με πολύχρωμο μωσαϊκό. Στα σοκάκια της πολιτισμοί, θρησκείες, ιδέες, όλα ζυμωμένα με το αίμα, τον ιδρώτα και τις μάχες χιλιάδων ψυχών. Και ενώ η Οθωμανική αυτοκρατορία καταρρέει, Έλληνες, Τούρκοι και επισκέπτες κάθε φυλής πίνουν καφέ στο μεϊντάνι, συναλλάσσονται, λογομαχούν... Η Λεϊλά, η «άγια σαλή» της πόλης, την ημέρα κινείται ανάμεσά τους και τους χλευάζει και τα βράδια, μεταμορφωμένη σε Αρσενία, τα βάζει με τους δαίμονες. Οι Νεότουρκοι, ίδιοι δαίμονες, κάνουν τα πάντα για να καθαρίσουν τον τόπο από τους χριστιανούς. Η Χρυσαυγή, στα δεκαπέντε της, αναστατώνεται όταν η Λεϊλά προφητεύει το μέλλον της. Το πρώτο σκίρτημα δε θα αργήσει να έρθει, όταν στο πρόσωπο του Νικηφόρου θα γνωρίσει την αληθινή αγάπη. Οι δύο νέοι θα αρραβωνιαστούν αλλά η μοίρα έχει άλλα σχέδια γι’ αυτούς. Το Ζωή στη στάχτη. Μέρες και νύχτες Τραπεζούντας αναβιώνει τη ζωή μιας νεαρής γυναίκας και εξιστορεί τους αγώνες των Ελλήνων του Πόντου να ζήσουν ειρηνικά σε μια εποχή που σημαδεύτηκε από πολέμους, διωγμούς, λεηλασίες, καταστροφές, προσφυγιά, στάχτη…
Είκοσι χρόνια πριν, η Ειρήνη Ρουσσάκη φυγαδεύτηκε από την Κρήτη για να γλιτώσει από το ξέσπασμα της βεντέτας που έφερε την οικογένειά της αντιμέτωπη για άλλη μια φορά με την οικογένεια των Ορφανών. Φεύγοντας, άφησε πίσω της τους δύο πιο σημαντικούς άντρες της ζωής της: τον δίδυμο αδελφό της Λευτέρη και τον Πέτρο Ορφανό, τον νεανικό και κρυφό της έρωτα. Πετυχημένη γιατρός κι ερευνήτρια στη Βοστόνη, αποφασίζει να επιστρέψει στα Χανιά για να κλείσει τους παλιούς λογαριασμούς και ν’ αντιμετωπίσει τους δαίμονές της. Πόσο εύκολο είναι κάτι τέτοιο όταν όλοι πίσω στην Κρήτη παραμένουν αγκιστρωμένοι στα ήθη και στις παραδόσεις τους, όταν ο έρωτάς της για τον Πέτρο φουντώνει ξανά, μαζί με την παλιά έχθρα που χωρίζει τις οικογένειές τους; Διχασμένη ανάμεσα στην αδελφική αγάπη και στον έρωτα, η Ειρήνη θα προσπαθήσει να νικήσει το παρελθόν της σ’ ένα δύσκολο κι επίπονο αγώνα. Με φόντο την Κρήτη τού σήμερα και τους κώδικες τιμής τού χθες εκτυλίσσεται μια ερωτική ιστορία, όπου το μίσος αναμετριέται με το πάθος και ο φόβος με την αγάπη.
Από τα τέλη του 19ου αιώνα η οικογένεια Φόστερ κατασκεύαζε χειροποίητα παπούτσια για τρέξιμο, για αθλητές όπως οι σπρίντερ Έρικ Λίντελ και Χάρολντ Άμπραχαμς, αλλά και αθλητικά παπούτσια για τις περισσότερες ομάδες του αμερικανικού ποδοσφαίρου. Όμως μια οικογενειακή έριδα ανάμεσα στον πατέρα τους και στον θείο τους ανάγκασε τον Τζο και τον αδελφό του, Τζεφ, να συστήσουν μια νέα εταιρεία, εμπνεόμενοι από την επιτυχία της Adidas και της Puma. Έτσι γεννήθηκε η Reebok. Στην αρχή τα έσοδα ήταν τόσο πενιχρά, ώστε ο Τζο και η γυναίκα του αναγκάζονταν να ζουν μέσα στο εργοστάσιο, ενώ το μηχάνημα που έφτιαχνε τα παπούτσια ήταν ακουμπισμένο στην άκρη στο πάτωμα, γιατί θα διαλυόταν αν τοποθετούνταν στη μέση, χωρίς στήριγμα. Πολύ σύντομα, όμως, ένας σημαντικός καινούργιος παίκτης στη βιομηχανία του αθλητικού εξοπλισμού άρχισε να αναδύεται χάρη στο όραμα του Τζο. Μέσα στη δεκαετία του 1980, η Reebok είχε γίνει παγκόσμιο φαινόμενο, αφού ήταν η πρώτη που αγκάλιασε την τρέλα της αεροβικής γυμναστικής με πρωταγωνίστρια την Τζέιν Φόντα. Τα Reebok έκαναν την εμφάνισή τους και στο κόκκινο χαλί, ακόμη και στην ταινία Alien, όπου η Σιγκούρνι Γουίβερ φορούσε ένα ζευγάρι Reebok Alien Stompers. Στα χνάρια του παγκόσμιου μπεστ σέλερ ΧΤΙΖΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ του Φιλ Νάιτ της Nike, το βιβλίο αυτό είναι μια δυνατή ιστορία θριάμβου ενάντια σε όλες τις πιθανότητες, που αποκαλύπτει τις προκλήσεις και τις θυσίες που απαιτούνται για τη δημιουργία μιας παγκόσμιας μάρκας. Είναι επίσης η ιστορία για το πώς μια μικρή τοπική επιχείρηση μπορεί να μεταμορφωθεί, με το σωστό προϊόν και το σωστό όραμα, σε κάτι πολύ πολύ μεγαλύτερο.
Κάποιοι άνθρωποι κουβαλούν πολύ περισσότερο βάρος από ό,τι τους αναλογεί. Και οι άλλοι σπάνια το βλέπουν. Δεν είμαι καθόλου σίγουρη τι πρέπει να κάνω για να κάνω φίλους, αλλά από την άλλη έχω μάθει τι δεν πρέπει να κάνω: δεν πρέπει να αναφέρω ότι έχω μια αδελφή με βαρύ αυτισμό. Γιατί οι άνθρωποι που ακούν για την αδελφή μου χωρίζονται σε τρεις κατηγορίες: σε αυτούς που με λυπούνται, σε αυτούς που απομακρύνονται και σε αυτούς που κοροϊδεύουν. Και τίποτε από αυτά δε θέλω να συμβεί στο καινούριο μου σχολείο. Δεν είναι εύκολο πράγμα να έχεις αυτισμό. Ούτε βέβαια να ζεις και με κάποιον που έχει. Ένα βιβλίο για την εφηβεία. Για τη φιλία και τους προσωπικούς αγώνες που δίνει ο καθένας. Για την αναζήτηση ταυτότητας και θέσης στον κόσμο. Ένα βιβλίο για την απελπισία και την ελπίδα. Για τη μοναξιά και τις σχέσεις. Τα ψέματα και τις αλήθειες. Για τον θυμό και την αποδοχή. Για τα λάθη και την συγχώρεση. Για το θάρρος και τη δύναμη που πολλοί έφηβοι καλούνται να ανακαλύψουν μέσα τους.
Από τον Ιούνιο του 480 π.Χ. και μετά τη νίκη των Περσών στις Θερμοπύλες, μέχρι τον Αύγουστο του 479 π.Χ., δεκάδες χιλιάδες Αθηναίοι εγκατέλειψαν την πόλη τους. Αφήνοντας τα σπίτια και τους τάφους των προγόνων τους, τα γυναικόπαιδα και οι ηλικιωμένοι κατέφυγαν σε ασφαλή μέρη, ενώ όλοι οι μάχιμοι άντρες επιστρατεύτηκαν. Αυτή τη δύσκολη χρονιά, η πόλη κάηκε όχι μία αλλά δύο φορές. Ο Ρόμπερτ Γκάρλαντ εξετάζει πώς οι Αθηναίοι πήραν την απόφαση να εκκενώσουν την Αττική, και αναλύει τις συνέπειες, υλικές και ψυχολογικές, της επακόλουθης εισβολής. Εισάγει τους αναγνώστες στο ευρύτερο σκηνικό των Περσικών Πολέμων, περιλαμβανομένης της Μάχης του Μαραθώνα. Περιγράφει τα στάδια της εισβολής τόσο από την περσική όσο και από την ελληνική πλευρά και αναλύει την πολιορκία της Ακρόπολης, την ήττα των Περσών, πρώτα στη θάλασσα από τους συνασπισμένους Έλληνες, και, στη συνέχεια στην ξηρά, και, τελικά, την επιστροφή των Αθηναίων στον τόπο τους. Το βιβλίο Η ΑΘΗΝΑ ΣΤΙΣ ΦΛΟΓΕΣ θέτει ρωτήματα πιο επίκαιρα από ποτέ, καθώς αναφέρεται στα μέσα και στις δομές που είχαν στη διάθεσή τους οι πρόσφυγες καθ’ οδόν, συνδέοντας έτσι τον αρχαίο με τον σύγχρονο κόσμο, σε μια εποχή όπου στις ειδήσεις κυριαρχεί το δράμα πέντε εκατομμυρίων προσφύγων από τη Συρία.
1843. Μια νεαρή υπηρέτρια, η Γκρέις Μαρκς, καταδικάζεται για συνέργεια στη φρικιαστική δολοφονία του αφεντικού της και της οικονόμου και ερωμένης του. Κάποιοι πιστεύουν ότι είναι αθώα, άλλοι ότι είναι όντως φόνισσα ή παράφρων. Η Γκρέις, που εκτίει ισόβια, υποστηρίζει ότι δε θυμάται τίποτε από τους φόνους. Ένας φιλόδοξος γιατρός που ειδικεύεται στις ψυχικές νόσους επιστρατεύεται από μια ομάδα προοδευτικών ανθρώπων οι οποίοι θέλουν να δοθεί χάρη στην Γκρέις. Ακούει την ιστορία της φέρνοντάς την όλο και πιο κοντά στη μέρα που δεν μπορεί να θυμηθεί. Τι θα ανακαλύψει στην προσπάθειά του να ξεκλειδώσει τη μνήμη της; Η Μάργκαρετ Άτγουντ, σε μια από τις καλύτερες στιγμές της, υπογράφει ένα μυθιστόρημα βασισμένο σε πραγματικά γεγονότα, που καθηλώνει και αναστατώνει. «Το μυθιστόρημα Η ΑΛΛΗ ΓΚΡΕΪΣ έχει τον ρυθμό ενός εμπορικού μυθιστορήματος και τη βαρύτητα ενός κλασικού». THE WASHINGTON POST BOOK WORLD «Εγκληματίας ή θύμα, η Γκρέις της Άτγουντ είναι ενδιαφέρουσα παρέα». PEOPLE «Ένα συναρπαστικό μυθιστόρημα που δε σου προσφέρει τίποτε στο πιάτο». TIME