Είδη Ταξιδιού
(9621)- Εμφάνιση
- 18
- 36
«Θα σου διηγηθώ μια ιστορία που θα σε κάνει να πιστέψεις στον Θεό». Η ιστορία που ο ηλικιωμένος Ινδός διηγήθηκε στο συγγραφέα είναι η απίστευτη ζωή του Πι Μολιτόρ Πατέλ, που έκανε το γύρο του κόσμου και βρίσκεται μέσα σε τούτο δω το βιβλίο. Ο Πι και η οικογένειά του ζουν στην Ινδία και διατηρούν ένα ζωολογικό κήπο. Ο νεαρός Πι έχει δύο αγάπες: τα ζώα και το διάβασμα. Διαβάζει με πάθος ό,τι έχει σχέση με τον Ινδουισμό, το Χριστιανισμό και το Ισλάμ και, προς μεγάλη έκπληξη των γονιών του, αποδέχεται και πιστεύει και τις τρεις θρησκείες. Κάποτε η οικογένεια αποφασίζει να μεταναστεύσει στον Καναδά μαζί με τα ζώα. Το πλοίο όμως ναυαγεί κι ο Πι βρίσκεται μόνος σε μια βάρκα μαζί με μια απίστευτη ομάδα: μια ζέβρα, μια ύαινα, έναν ουρακοτάγκο και μια τεράστια βασιλική τίγρη της Βεγγάλης. Ο Πι πρέπει τώρα να συνυπάρξει με ναυαγούς που δεν μπορεί να βάλει ο νους του ανθρώπου. Με εξυπνάδα, με απίστευτο θάρρος και ανομολόγητο φόβο, αποδέχεται τη φύση του κάθε ζώου και αναπτύσσει μια άρρηκτη σχέση κυρίως με την τίγρη. Δεν είναι τυχαίο που αυτή έχει όνομα ανθρώπου: Ρίτσαρντ Πάρκερ. Ο Γιαν Μαρτέλ μας δίνει ένα καταιγιστικό βιβλίο. Μια συγκλονιστική παραβολή για την πάλη ανάμεσα στην ψυχή και τη σάρκα. Συγκινητικό χωρίς μελοδραματισμούς, με χιούμορ ακόμα και στις πιο δραματικές του στιγμές, σε κάνει να σκεφτείς τους προσωπικούς σου Ρίτσαρντ Πάρκερ, τα δικά σου ναυάγια, και σε μαθαίνει πώς να επιβιώνεις.
Η ηλικιωμένη μητέρα της Άννας πεθαίνει. Καταδικασμένη από τον οίκτο των παιδιών της να υποβάλλεται σε ολοένα και πιο απέλπιδες ιατρικές παρεμβάσεις, στρέφει την προσοχή της στο παράθυρο του νοσοκομειακού θαλάμου και δραπετεύει στα οράματά της. Όταν το δάχτυλο της Άννας εξαφανίζεται και, λίγους μήνες αργότερα, το γόνατό της έχει την ίδια τύχη, η Άννα νιώθει κι η ίδια την έλξη του παραθύρου. Αρχίζει να διαπιστώνει ότι παντού γύρω της άνθρωποι επίσης εξαφανίζονται, αλλά κανείς άλλος δεν το προσέχει. Το μόνο που μπορεί να κάνει η Άννα είναι να κρατήσει τη μητέρα της στη ζωή. Ωστόσο, το παράθυρο ολοένα και ανοίγει, τραβώντας την Άννα και τον αναγνώστη ακόμα βαθύτερα σε μια υπέροχη κι απόκοσμη ιστορία για τη θλίψη και το τυχαίο, για την απώλεια και την αγάπη, καθώς και για τους παπαγάλους με την πορτοκαλιά κοιλιά. Σαν μια θύελλα από αποκαΐδια μετά την έκρηξη του ηφαιστείου, εν μέρει ελεγεία, εν μέρει όνειρο, εν μέρει όραμα ελπίδα, το μυθιστόρημα Η ζωντανή θάλασσα που ονειρευόταν ξύπνια χαρακτηρίστηκε ήδη από τις πρώτες μέρες της έκδοσής του ως ένα από τα σημαντικότερα έργα του κορυφαίου Τασμανού συγγραφέα.
Για τον αριστοκράτη δανδή Αντρέα Σπερέλι, στη Ρώμη του τέλους του 19ου αιώνα, η πιο όμορφη γυναίκα είναι πάντοτε η επόμενη. Όπως όμως γίνεται με όλους τους ηδονοθήρες, κάποτε βρίσκει και ο Αντρέα τον δάσκαλό του. Μονάχα που στην περίπτωσή του δεν είναι μία γυναίκα αλλά δύο: η Έλενα Μούτι και η Μαρία Φέρες, αμφότερες σύζυγοι άλλων ανδρών. Διχασμένος ανάμεσα στα δύο αυτά πρόσωπα που κεντρίζουν την καρδιά και το σώμα του, και παρά τη σωρεία άλλων επτά γυναικών που παράλληλα παρελαύνουν στη ζωή του, ο Αντρέα φτάνει ως το κατώφλι του θανάτου για να συνειδητοποιήσει ότι τις επιθυμεί και τις δύο πάρα πολύ. Μήπως όμως έτσι τις χάσει και τις δύο και άρα χάσει τα πάντα; Το εμβληματικό αυτό μυθιστόρημα του Γκαμπριέλε Ντ’ Ανούντσιο ανατέμνει τον κόσμο της αλόγιστης, τυφλής επιθυμίας, της ακόρεστης δίψας για ερωτικές κατακτήσεις, όπου όμως το πρόσωπο του πόθου σχεδόν δεν έχει καν πρόσωπο: το αντικείμενο του πόθου είναι ο ίδιος ο πόθος και το ξόδεμα του εαυτού έχει ως τίμημα μια γεμάτη αγκάθια μοναξιά. Με το απαράμιλλο, πληθωρικό ύφος του ο Ιταλός συγγραφέας σκιαγραφεί στην Ηδονή τον εστέτ χαρακτήρα που αναζητά το ωραίο χάριν του ωραίου, γιορτάζοντας μια παρακμή που είναι την ίδια στιγμή μια γιορτή της ζωής και του θανάτου. Στην παρούσα έκδοση, σε νέα μετάφραση, εκτός από το προλογικό σημείωμα της μεταφράστριας Δήμητρας Δότση, περιλαμβάνονται ένα εισαγωγικό κείμενο του διευθυντή σειράς Ηλία Μαγκλίνη, καθώς και επίμετρο με αποσπάσματα ενός δοκιμίου πάνω στο έργο του Ντ’ Ανούντσιο από τον κορυφαίο κλασικό συγγραφέα Χένρι Τζέιμς.
Το Ύψωμα 731 ήταν το σκηνικό μιας από τις αγριότερες μάχες του Ελληνοϊταλικού Πολέμου στην Αλβανία, την οποία παρακολούθησε διά ζώσης και ο ίδιος ο Μουσολίνι. Στις 9 Μαρτίου 1941 οι Ιταλοί εξαπέλυσαν την ανοιξιάτικη επίθεσή τους, με σκοπό να βάλουν τέλος στις επί τέσσερις μήνες ταπεινωτικές υποχωρήσεις του στρατού τους. Στόχος ήταν δύο παράλληλες πεδιάδες όπου έστεκε το Ύψωμα 731, το οποίο και έπρεπε να καταλάβουν από τους Έλληνες πάση θυσία. Το VIII ιταλικό Σώμα Στρατού, μέρος της 11ης Στρατιάς του Τζελόζο, είχε την αποστολή να καταλάβει το ύψωμα, ανοίγοντας την επίθεση με την 38η Μεραρχία Πεζικού «Πούλιε». Απέναντί τους βρισκόταν η Ελληνική 1η Μεραρχία του Β΄ Σώματος Στρατού, με την 4η και 6η Μεραρχία στα πλάγια. Επί δεκαεπτά ημέρες, ύστερα από σφοδρό φραγμό πυρός του πυροβολικού, αποτέλεσμα του οποίου ήταν να μειωθεί το ύψος του λόφου κατά έξι μέτρα, οι Ιταλοί ρίχτηκαν με γενναιότητα στους Έλληνες στρατιώτες, οι οποίοι τους αναχαίτισαν προκαλώντας τους τρομακτικές απώλειες. Δόθηκαν μάχες σώμα με σώμα με ξιφολόγχες και οι Έλληνες κατάφεραν να κρατήσουν τις θέσεις τους. Ο Μουσολίνι ήθελε τη νίκη για να εντυπωσιάσει τον Φύρερ. Αντ’ αυτού η αιματηρή πανωλεθρία του Υψώματος 731 έπαιξε τον ρόλο της στην απόφαση του Χίτλερ να αναβάλει την εισβολή στη Ρωσία κατά τέσσερις εβδομάδες τουλάχιστον, καθυστέρηση που, μαζί με άλλους παράγοντες, συνέβαλε ώστε να του στοιχίσει τελικά την έκβαση του πολέμου.
Ένας Κρητικός εργάτης, που θαμπώνεται από ένα αγαλματάκι στην ανασκαφή της Κνωσού, το 1903. Ένας Γερμανός συνταγματάρχης, που το κλέβει, τριάντα οχτώ χρόνια αργότερα, στις Αρχάνες. Ένας Βρετανός λοχίας, που αφήνει την τελευταία του πνοή στη Μάχη της Κρήτης. Ο εγγονός του, που από κάπου τον ξέρουμε! Ένας Ελληνο-ιρλανδός δαιμόνιος χάκερ, που μιλάει με ομοιοκαταληξίες στο Λονδίνο. Μια φίλη και βοηθός του, στη Μαρ ντελ Πλάτα. Ένας περίεργος ξενοδόχος με ύποπτο παρελθόν, που κρύβει πολλά μυστικά, στο Σαν Κάρλος ντε Μπαριλότσε. Ο Αρχηγός των Ειδικών Δυνάμεων της Ομοσπονδιακής Αστυνομίας της Αργεντινής, στο Μπουένος Άιρες. Όλοι αυτοί πρωταγωνιστούν στη νέα, συναρπαστική περιπέτεια του Ήπιου Θερμοκήπιου. Αναζητώντας τη θεά των φιδιών, ο καθηγητής και τα εγγονάκια του, η Αθηνά και ο Ορέστης, κάνουν έναν αγώνα δρόμου, με τον χρόνο να μετρά αντίστροφα. Θα προλάβουν, άραγε, να σταματήσουν μια παράνομη δημοπρασία έργων τέχνης και να εντοπίσουν το αγαλματάκι πριν να είναι πολύ αργά;
Έχεις κάποια απαίσια θεία; Κάποια που σε αναγκάζει να τρως μέχρι και την τελευταία κουταλιά του αηδιαστικού φαγητού της; Ή ίσως μια θεία η οποία σου πλέκει πουλόβερ που σε φαγουρίζουν κι έχουν ένα τεράστιο Σ’ ΑΓΑΠΩ, ΘΕΙΟΥΛΑ ΜΟΥ μπροστά; Ή που σου δίνει ένα μεγάλο φιλί γεμάτο σάλια κάθε φορά που σε βλέπει; Όσο απαίσια κι αν είναι η θεία σου, αποκλείεται να φτάνει σε απαισιότητα τη θεία Αλμπέρτα, την πιο απαίσια και πανούργα θεία που έζησε ποτέ. Θέλεις να τη γνωρίσεις;
Ενόσω στις σκοτεινές κουζίνες της Γερμανίας μαγειρεύεται ο Δεύτερος Παγκόσμιος Πόλεμος, εις την Οικία Ροδόπουλου εορτάζεται η έλευση του Βασιλιά με ταγκό, πίπερμαν ως και σοκολατάκια λικέρ εκ Φλόκα. Παραλής γαρ, ο κύριος Βασιλάκης ευημερεί εκ του εμπορίου ραδιοφώνων Φίλιπς και η ευτυχής, πλην άχρηστη, σύζυγος Ελπινίκη, φανατική συλλέκτρια φτερωτών καπέλων, διάγει ζωή χαρισάμενη. Το αυτό και ο μικρός τους υιός, Ντίνος, ο οποίος ζαχαρώνει γυναικείους ποδόγυρους, κάτω από τραπεζαρίες φορτωμένες εδέσματα. Μέχρι την ημέρα-κόλαφο που η Μπέμπα, η δαιμόνια οικονόμος, θα βρεθεί αντιμέτωπη με το επτασφράγιστο μυστικό του αρχοντικού, καλά θαμμένο για χρόνια...
Η Υτάνικα μετράει τις πληγές της μετά την συντριβή της από την Κοκυριανή κατάκτηση. Η Σασέλ, κόρη του αδικοσκοτωμένου Μπέλικ, αξιωματικού του στρατού, παλεύει να ξεπεράσει το χαμό του πατέρα της και να εκδικηθεί τους κατακτητές με όποιον τρόπο μπορεί. Συλλαμβάνεται, το σκάει από το σπίτι της και αντιδράει οργισμένα απέναντι στην οικογένειά της που δεν αποδέχεται το ελεύθερο πνεύμα της και προσπαθεί να την παντρέψει. Η Αλίρα και ο Νάριαν ζουν κρυφά τον έρωτα τους, αφού ο Κοκυριανός διοικητής είναι το πιο μισητό πρόσωπο στην Υτάνικα. Οι Υτανικανοί όμως δεν έχουν πει την τελευταία τους λέξη. Λαός αδάμαστος, προετοιμάζει την επανάσταση που θα καθορίσει αμετάκλητα την τύχη του βασιλείου του. Στην τελική αναμέτρηση όλα τα πρόσωπα θα κληθούν να θυσιάσουν τα πάντα για να υπερασπίσουν αυτό που αγαπούν περισσότερο.
Μια φορά κι έναν καιρό, σε ένα νησί ήταν μια μεγάλη όμορφη παραλία. Ή, μάλλον, δεν ήταν. Δεν υπήρχε καν το νησί, παρά μόνο λιβάδια και βουνά και δεινόσαυροι. Κι ύστερα πέρασαν χρόνια και έφεραν ένα κύμα. Και συνέχισαν να περνούν τα χρόνια και να φέρνουν πολλά πολλά κύματα... Το ελληνικό τοπίο αλλάζει καθώς περνά από πάνω του ο χρόνος. Χάρη στις όμορφες εικόνες, το διασκεδαστικό κείμενο και τα παιχνίδια και τα κουίζ, το βιβλίο αυτό θα βοηθήσει το παιδί να γνωρίσει τις ιστορικές περιόδους και να αγαπήσει την Ιστορία. Δώρο: Ένα συλλεκτικό χαρτονένιο ρολόι με δείκτες, για να το κρατήσει το παιδί ως αναμνηστικό στο δωμάτιό του και να μάθει με ευχάριστο τρόπο την ώρα.
Η Δημοκρατία της Γαλαάδ προσφέρει στην Τουφρέντ μόνο μία επιλογή: την αναπαραγωγή. Αν παρεκκλίνει απ' τον σκοπό της, θα καταλήξει, όπως όλοι οι αντιφρονούντες, κρεμασμένη στο Τείχος, ή θα σταλεί στις Αποικίες, όπου θα βρει αργό και μαρτυρικό θάνατο από ραδιενέργεια. Αλλά ακόμα κι ένα απολυταρχικό καθεστώς δεν μπορεί να αφανίσει τον πόθο – ούτε της Τουφρέντ ούτε και των δύο ανδρών απ' τους οποίους κρέμεται η μοίρα της. Μια μεγαλοφυής, συγκλονιστική δυστοπία για το κακό που παραμονεύει στην ανθρώπινη φύση, Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΘΕΡΑΠΑΙΝΙΔΑΣ διαβάζεται και σαν σκοτεινό χρονικό μιας εναλλακτικής πραγματικότητας ή σαν σπαραχτική μαρτυρία για τη θέση της γυναίκας στον σύγχρονο κόσμο.
Είμαι η Τρέισι Μπίκερ. Το βιβλίο που κρατάτε μιλάει για μένα και, αν ήμουν στη θέση σας, θα το διάβαζα. Είναι η πιο απίστευτη, συγκλονιστική και συγκινητική ιστορία. Αλήθεια σάς λέω. Η Τρέισι είναι δέκα χρόνων. Ζει σ’ ένα ίδρυμα για παιδιά αλλά αυτό που λαχταρά όσο τίποτε άλλο στον κόσμο είναι κάποια μέρα να αποκτήσει ένα πραγματικό σπίτι και μια πραγματική οικογένεια. Γνωρίστε την Τρέισι, ακολουθήστε τη στις περιπέτειές της και μοιραστείτε τις ελπίδες της για το μέλλον σ’ αυτή την όμορφη, συχνά αστεία ιστορία όπως την αφηγείται με τα δικά της λόγια.
Μάθετε την ιστορία του θαύματος της Ανάστασης του Χριστού και γιατί γιορτάζουμε το Πάσχα. Μια απλή και παραστατική αναδιήγηση της αγαπημένης ιστορίας της Παλαιάς Διαθήκης, με υπέροχη εικονογράφηση, που θα λατρέψουν οι μικροί αναγνώστες.
Ο Μάξιμος γεννιέται σε ένα χωριό της ορεινής Κορινθίας. Η αδυναμία που του δείχνει ο πατέρας του προκαλεί τη ζήλια και τελικά το μίσος του μεγαλύτερου αδελφού του απέναντί του. Η ζωή θα τα φέρει έτσι, που τα δυο αδέλφια μεγαλώνοντας, θα χαθούν ο ένας από τη ζωή του άλλου. Ο Μάξιμος θα διαμορφώσει έναν τίμιο και ακέραιο χαρακτήρα, στηρίζοντας τους γονείς του στο χωριό, αλλά η ζωή θα του δείξει το σκληρό της πρόσωπο και σύντομα οι απώλειες που θα βιώσει θα τον μεταμορφώσουν σε σκληρό βράχο. Όταν μερικά χρόνια αργότερα γνωρίζει τη Σαβίνα, η καρδιά του θα ζωντανέψει και πάλι. Όμως εκεί που οι πληγές του παρελθόντος δείχνουν να έχουν επουλωθεί, η επιστροφή του άσωτου αδελφού του θα ανατρέψει για ακόμα μια φορά όλες τις ισορροπίες στη ζωή του. Έπειτα από τόσα χτυπήματα θα καταφέρει τελικά ο Μάξιμος να μείνει πιστός στα λόγια του αγαπημένου του παππού, που τον στοιχειώνουν μια ζωή; «Ποτέ να μην αδικήσεις κανέναν άνθρωπο. Η αδικία είναι ό,τι χειρότερο στη ζωή, αγόρι μου. Και να πληγωθείς και να πονέσεις, πόνο μη δώσεις. Και ν’ αδικηθείς, μην αδικήσεις. Να είσαι ταπεινός. Την καρδιά σου βράχο να κάνεις αν χρειαστεί, μα στην αδικία μην παραδοθείς...»
Στο πρώτο μυθιστόρημά του μετά τη βράβευσή του με το Νομπέλ (2017), ο Καζούο Ισιγκούρο αφηγείται την ιστορία της Κλάρας, μιας Τεχνητής Φίλης με εκπληκτική παρατηρητικότητα και ιδιαίτερη ευαισθησία, η οποία από τη θέση της στο κατάστημα, όπου πωλείται, παρακολουθεί με προσοχή τη συμπεριφορά όσων έρχονται για να ρίξουν μια ματιά, αλλά και όσων περνούν απ’ έξω, στον δρόμο. Και ελπίζει πως σύντομα κάποιος θα τη διαλέξει. Ένα βαθιά συγκινητικό βιβλίο που μας προσφέρει μια μοναδική άποψη του διαρκώς μεταβαλλόμενου κόσμου μας μέσα από τα μάτια μιας αξέχαστης αφηγήτριας. Η αριστοτεχνικά συγκρατημένη πρόζα του Ισιγκούρο ενισχύει τη συναισθηματική δύναμη και τη σπάνια τρυφερότητα του κειμένου, που διερευνά το πλέον θεμελιώδες ερώτημα: Τι σημαίνει στ’ αλήθεια ν’ αγαπάς;
ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΣΕΙΣΜΟ Η ΜΑΓΕΙΑ ΕΙΣΒΑΛΛΕΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΑΣ Η Έφη Τρούλαβ είναι νέα μαθήτρια στο Σχολείο Τασιτάλα για Χαρισματικά, Προβληματικά και Παράξενα παιδιά, με μια Αγγλίδα δασκάλα τόσο τρομακτική, που κάνει τους μαθητές να βλέπουν εφιάλτες. Όταν ο αγαπημένος της παππούς πέφτει θύμα μιας βίαιης επίθεσης, η Έφη υπόσχεται να φροντίσει τα μαγικά του βιβλία. Αλλά αυτά πέφτουν στα χέρια του μυστηριώδους συλλέκτη βιβλίων Λέοναρντ Λεβάρ και η Έφη αναγκάζεται να εμπλακεί στην πιο επικίνδυνη περιπέτεια της ζωής της… Πρέπει να ταξιδέψει μέχρι τον Άλλον Κόσμο, να βρει το μήνυμα που κρύβεται σ’ ένα παλιό βιβλίο με τον τίτλο Η κοιλάδα του δράκου και να αψηφήσει τη Συντεχνία, μια μυστική οργάνωση που εξυφαίνει σχέδια για να καταστρέψει ολόκληρο το σύμπαν. Όμως η Έφη δεν μπορεί να αντιμετωπίσει μόνη της τη Συντεχνία. Θα μπορέσουν οι συμμαθητές της Μαξιμίλιαν, Γουλφ, Λέξι και Ρέιβεν να ενώσουν τα χαρίσματά τους και να ανακαλύψουν εγκαίρως τις πραγματικές τους δυνάμεις;
ΖΩΝΤΑΝΕΨΤΕ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΚΛΑΣΙΚΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΓΕΥΤΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ! Η Κοκκινοσκουφίτσα, καθώς διασχίζει το δάσος για να πάει στη γιαγιά της, συναντάει έναν πεινασμένο λύκο. Μεμιάς, εκείνος καταστρώνει ένα σχέδιο για να χορτάσει την πείνα του. Θα καταφέρει να το πραγματοποιήσει;
Ανακάλυψε αυτό το υπέροχο κλασικό παραμύθι του Σαρλ Περό γυρίζοντας τις σελίδες με τις λεπτοδουλεμένες διάτρητες εικόνες και ζήσε την περιπέτεια μαζί με τους ήρωες.
…ΚΑΙ ΚΑΘΩΣ ΦΕΥΓΕΙ ΟΛΟΤΑΧΩΣ Η ΝΕΚΡΟΦΟΡΑ, Ο ΦΩΝΤΑΣ, Η ΠΕΤΣΕΤΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟΝ ΩΜΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟ ΞΥΡΑΦΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΝΕΛΟ, ΤΡΕΧΕΙ, ΤΡΕΧΕΙ Ο ΦΩΝΤΑΣ ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ, ΦΩΝΑΖΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΚΛΑΙΓΟΝΤΑΣ, ΚΛΑΙΓΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΦΩΝΑΖΟΝΤΑΣ: «ΤΗΝ ΚΟΝΤΡΑ, ΓΙΩΡΓΗ ΜΟΥ… ΝΑ ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΕΙΣ, ΓΙΩΡΓΗ ΜΟΥ, ΜΕ ΠΗΡΕ Η ΩΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑ ΝΑ ΤΗΝ ΤΕΛΕΙΩΣΩ, ΓΙΩΡΓΗ ΜΟΥ… ΕΚΕΙ ΣΤΗ ΛΑΚΚΟΥΒΙΤΣΑ, ΓΙΩΡΓΗ ΜΟΥ… ΤΗ ΛΑΚΟΥΒΙΤΣΑ ΤΗΣ ΤΥΧΗΣ, ΓΙΩΡΓΗ ΜΟΥ…»