Βιβλία
(1417)- Εμφάνιση
- 18
- 36
Ετοιμάσου να μπεις σε δώδεκα μαγικούς κόσμους της μυθολογίας με οδηγό αυτό τον μοναδικό άτλαντα! Οι χάρτες στον Άτλαντα των Μύθων είναι ξεχωριστοί:δείχνουν πώς δώδεκα απίθανοι πολιτισμοί είδαν και σε ορισμένες περιπτώσεις εξακολουθούν να βλέπουν τον κόσμο. Για κάποιους είναι ένα γιγάντιο δέντροή ένα αναποδογυρισμένο βουνό, ενώ κάποιοι άλλοι πιστεύουν ότι ζούμε στην πλάτη μιας πελώριας χελώνας.Όλοι τους, όμως, είναι συναρπαστικοί. Καθώς θα ταξιδεύεις στον κόσμο, θα συναντήσεις πληθώρα θεών, τεράτων, ηρώων και φανταστικών θηρίων. Πρόσεξε μόνο μην πέσεις πάνω σε λυκανθρώπους και πνεύματα…
Σε αυτό το εκπληκτικό βιβλίο θα σου εξηγήσουμε ένα σωρό πράγματα, τα οποία μπορείς να καταλάβεις καλύτερα βλέποντάς τα πάνω στον χάρτη. Θα δεις, για παράδειγμα, πού αναπτύσσονται διάφορα είδη φυτών και πού ζουν πολλά και εντυπωσιακά είδη ζώων. Θα μάθεις επίσης ποιες γλώσσες μιλούν παιδιά από άλλες χώρες, ενώ θα βρεις τα πιο ψηλά βουνά και τα πιο μακριά ποτάμια. Θα διασκεδάσεις ανακαλύπτοντας τι γιορτάζουν οι οικογένειες σε κάθε γωνιά του πλανήτη και άλλα πολλά! Προσοχή όμως, στις τελευταίες δύο σελίδες οι εικόνες είναι άνω κάτω! Θα καταφέρεις να τις βάλεις στη σωστή θέση; Ας ξεκινήσουμε ένα συναρπαστικό ταξίδι στον υπέροχο κόσμο μας!
Το 1798, στο ταξίδι του προς την Αίγυπτο, ο Ναπολέων Βοναπάρτης «κρύφτηκε» για κάποιο διάστημα στην Ιεράπετρα της Κρήτης, κάτι που λίγοι γνώριζαν κι ακόμη πιο λίγοι έμαθαν ποτέ. Δίπλα του, ο Ζαν Λινιέ˙ ο πιο πιστός αξιωματικός και παιδικός του φίλος απ’ τις γειτονιές της Κορσικής. Τον Μάρτιο της ίδιας χρονιάς, μια άγρια, τρικυμισμένη νύχτα, η Σοφία Σινιώρη, μια υπέροχη γυναίκα, στη δίνη ενός αναπάντεχου, μοιραίου έρωτα, φυγαδεύεται από την Κρήτη στη Μάνη, και κατόπιν στην Πεντέλη, για να καταλήξει στο Παρίσι, συνοδεία του Μπερναρντέν, ενός απόστρατου αξιωματικού. Πάνω από δύο αιώνες μετά, η Σοφί Λινιέ, ένα κορίτσι τού σήμερα στην πρωτεύουσα πόλη της Γαλλίας, τη μέρα που αποχαιρετά τη μητέρα της, Λιμπερτέ, για το μεγάλο ταξίδι, ανακαλύπτει ένα από χρόνια κρυμμένο μυστικό σε έναν παλιό πίνακα ζωγραφικής. Τα βήματά της θα την οδηγήσουν στη νοτιότερη γωνιά της Ευρώπης, την Κρήτη, και μετά στην Πεντέλη, σ’ έναν έρημο πύργο, όπου μέσα από τα μάτια της και την ψυχή της θα ενωθούν, μ’ έναν τρόπο σχεδόν μεταφυσικό, οι δυο τόσο μακρινοί κόσμοι, που χωρίζονται από αιώνες, με τη ρωγμή του ανεκπλήρωτου ωστόσο να χάσκει εντός τους. Κι ίσως έτσι λυτρωθούν κι απελευθερωθούν από τα δεσμά μιας αιώνιας προσμονής. Είναι η μοίρα των ανθρώπων, η τύχη, κάποιος θεός; Τι είναι αυτό που ορίζει τελικά τα βήματά τους;
«Ο Άρχοντας του Σκότους είναι μόνος, χωρίς φίλους, εγκαταλειμμένος από τους οπαδούς του. Ο δούλος του έμεινε αλυσοδεμένος δώδεκα χρόνια. Απόψε, πριν από τα μεσάνυχτα, ο δούλος του θα ελευθερωθεί και θα σμίξει ξανά με τον αφέντη του». Έπειτα από ένα τεραστίων διαστάσεων μαγικό ατύχημα, ο Χάρι Πότερ το σκάει από το σπίτι των Ντάρσλι και επιβιβάζεται στο Λεωφορείο των Ιπποτών, σίγουρος για την αυστηρή τιμωρία που τον περιμένει. Μόνο που το Υπουργείο Μαγείας έχει πολύ σοβαρότερα προβλήματα να αντιμετωπίσει αυτή τη στιγμή· ο διαβόητος κρατούμενος και αφοσιωμένος ακόλουθος του λόρδου Βόλντεμορτ, Σείριος Μπλακ, έχει αποδράσει από τη φυλακή του Αζκαμπάν. Οι φήμες τον θέλουν να κυνηγάει τον Χάρι και ο υπουργός Μαγείας αναθέτει στους Παράφρονες του Αζκαμπάν να περιφρουρούν το μαγικό σχολείο, με όπλο τους το τρομακτικό φιλί που ρουφά την ψυχή των υποψήφιων θυμάτων τους. Στον τρίτο χρόνο της φοίτησής του στο «Χόγκουαρτς» ο Χάρι καταδιώκεται από σκοτεινές φήμες και οιωνούς θανάτου, ενώ ανακαλύπτει καινούργια στοιχεία για το παρελθόν του και έρχεται αντιμέτωπος με έναν από τους πιο πιστούς υπηρέτες του Άρχοντα του Σκότους… Η πολυαναμενόμενη, εικονογραφημένη έκδοση του τρίτου βιβλίου της κλασικής σειράς της Τζ. Κ. Ρόουλινγκ ξεχειλίζει από μαγικές εικόνες που έχει δημιουργήσει ο βραβευμένος Τζιμ Κέι με μια τεχνική που συνδυάζει χρώματα, μολύβια και πίξελ.
ΣΥΝΑΝΤΗΣΕ ΤΟΝ ΚΡΙΣΤΙΑΝΟ ΡΟΝΑΛΝΤΟ, ΤΟΝ ΑΠΟΛΥΤΟ ΗΡΩΑ ΤΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ Ο Κριστιάνο Ρονάλντο ξεπέρασε τη φτώχεια και τις αρρώστιες και έγινε ένας από τους καλύτερους ποδοσφαιριστές στην Ιστορία. Δραπετεύοντας από τους δρόμους της Μαδέρα, απέδειξε ότι είναι παιδί-θαύμα στη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, πριν γίνει θρύλος στη Ρεάλ Μαδρίτης και στην Εθνική Πορτογαλίας. Αυτή είναι η ιστορία του αγοριού που έγινε ένας από τους μεγαλύτερους αστέρες του παγκόσμιου ποδοσφαίρου.
Γνωρίστε σπουδαίους ήρωες της Επανάστασης του 1821 και ανακαλύψτε μερικά από τα κατορθώματα τους. Στη συνέχεια χρωματίστε τις φορεσιές τους με βάση την έγχρωμη μικρογραφία τους.
Ιδού, ζήσαμε κι εμείς! Εμείς οι άφαντοι, οι αδικημένοι, οι άγνωστοι, οι απόκρυφοι, οι διαρκώς κρυμμένοι, ζήσαμε κι εμείς εδώ μέσα κάτι που αξίζει. Την αγάπη την ανθρώπινη, την καταδιωγμένη, τη σταυρωμένη αγάπη ανάμεσα σε έναν άντρα και μια γυναίκα που στ’ αλήθεια και με πάθος ενώθηκαν. Έτσι νομίζω, έκανε τέλος με σπασμένη φωνή η Ταμάρα. Και ο πιο μεγάλος εγκληματίας, λένε, επιθυμεί μια στιγμή, κάπως, κάτι να φανερώσει από εκείνο που έπραξε. Κάτι από το αποτρόπαιο έγκλημά του να ξεγλιστρήσει και κάτι να αποκαλύψει στους τρίτους, στον κόσμο. Να του δοθεί μια κάποια ευκαιρία να αποκαλυφθεί. Τρομερή ροπή έσταξε μέσα στο πλάσμα του ο Θεός.
Παλεύεις με το βάρος σου; Έχεις δοκιμάσει τη μία δίαιτα μετά την άλλη χωρίς αποτέλεσμα; Αν ναι, τότε κρατάς στα χέρια σου το κατάλληλο βιβλίο. Προσεγγίζοντας το θέμα με σαφή, συνοπτικό και άμεσο τρόπο, η Κάθριν Φράνσις σού δείχνει πώς να απαλλαγείς από τα περιττά κιλά μια για πάντα. Με προσαρμογές στο διαιτολόγιο και τη γυμναστική σου, μπορείς να χάσεις βάρος χωρίς να το ξαναπάρεις και να είσαι πιο υγιής κι ευτυχισμένος - για το υπόλοιπο της ζωής σου. Η Κάθριν Φράνσις είναι δημοσιογράφος που ειδικεύεται θέματα για τη διατροφή, την υγεία και το αδυνάτισμα.
Μήπως η ζωή σου κατακλύζεται από πλάσματα που σε βλάπτουν με την ηλιθιότητά τους; Μήπως επιθυμείς να δώσεις τέλος σ’ αυτή την απαίσια εμπειρία αλλά δεν ξέρεις πώς; Οι ηλίθιοι εμφανίζονται χωρίς προειδοποίηση, εκεί όπου δεν το περιμένεις. Επιθυμείς απλώς να μετακινηθείς, να απολαύσεις ένα τοπίο, να εργαστείς, να χαρείς το ότι είσαι ζωντανός, και τότε, ένας ηλίθιος έρχεται να σου χαλάσει τη μέρα, να σε δυσκολέψει, ή ακόμη χειρότερα, να σε εγκλωβίσει κι εσένα στην ηλιθιότητά του. Είναι παντού. Και προσπαθώντας να τα βγάλεις πέρα μαζί τους, κινδυνεύεις να γίνεις ένας απ’ αυτούς. Με χιούμορ, αγαθές προθέσεις και σοφία, το βιβλίο αυτό προτείνει μια νέα ηθική με βάση την οποία μπορούμε να αντιμετωπίσουμε αυτή τη μάστιγα της εποχής μας, αυτή την ασθένεια που αφορά συνολικά την κοινωνία και δηλητηριάζει τη ζωή του καθενός μας.
Έρωτες και καημοί στη λουλουδιασμένη Πόλη του 1920 Τη γοητευτική όσο και συνταρακτική περίοδο της Πόλης πριν από τη Μικρασιατική Καταστροφή ανατέμνει το μυθιστόρημα του Θοδωρή Παπαθεοδώρου, με το οποίο ο συγγραφέας κάνει την εμφάνισή του στα ελληνικά γράμματα. Μέσα από τη "σάγκα" του απαγορευμένου έρωτα δύο νεαρών παιδιών, της Χαράς και του Νικήτα, ζωντανεύει με τρόπο συγκινητικό η εποχή που στην Κωνσταντινούπολη το ελληνικό στοιχείο κυριαρχούσε και έδινε τον τόνο. Η Χαρά και ο Νικήτας θα ζήσουν έναν έρωτα απόλυτο και αγνό, εν τούτοις απαγορευμένο από τις κοινωνικές συνθήκες που επικρατούν. Η ζωή δεν στέκεται γενναιόδωρη απέναντί τους. Οι δύο νέοι θα χρειαστεί να ολοκληρώσουν τον δικό τους, προσωπικό και συνάμα οδυνηρό κύκλο, μέχρι να επισφραγίσουν τον έρωτα και την πνευματική αγάπη που τους συνδέει. Το "Αστρολούλουδο του Βοσπόρου" είναι το γλυκό κελάηδημα του έρωτα στον λουλουδιασμένο μπαξέ της Πόλης του 1920. Γραμμένο σε γλώσσα γλαφυρή, αξιοποιώντας την ιδιόλεκτο των κατοίκων της, οσφραίνεται ηδονικά το μυρωμένο αγέρι του Βοσπόρου και βυθίζει τον αναγνώστη σε μια εποχή που συνεχίζει να κρατά αιχμάλωτη τη φαντασία του σύγχρονου Έλληνα. Η αφήγηση διανθίζεται με τη σωστή δόση ιστορικών και πολιτιστικών στοιχείων, ενώ οι φωτογραφίες και οι χάρτες της πόλης που παρατίθενται διευκολύνουν την "πλοήγηση" στην εποχή, καθιστώντας την ανάγνωση απολαυστική και ηδονική.
Παρ’ όλο που είχε υποταγεί εντελώς στο ασυνείδητο της ηδονής, κατάλαβε τι έμελλε να του συμβεί, αλλά δε θέλησε να σταματήσει. Συνέχισε. Συνέχισε με άκρατη ευχαρίστηση, ώσπου τίναξε από μέσα του αυτό που τον έκανε άνδρα: το σπέρμα του, την ίδια στιγμή που απ’ το λαρύγγι του άφηνε να βγει αυτό που τον έκανε άνθρωπο: η ψυχή του. Το μόνο που έμεινε μετά ήταν ένα σώμα κορεσμένο, άδειο. Ο άνδρας της κραυγής ήταν νεκρός. Ο άνδρας της κραυγής ήταν ένας άνθρωπος που βάδιζε και είχε κάνει μια στάση μετά από σχεδόν έναν αιώνα αδιάκοπο περπάτημα. Ήταν ενενήντα εννέα χρόνων και πέθανε γνωρίζοντας πως θα γινόταν πατέρας για τρίτη φορά. Η γυναίκα του θα το μάθαινε λίγες εβδομάδες αργότερα. Ένα θαυμάσιο μυθιστόρημα μαγικού ρεαλισμού, στην παράδοση του Χουάν Ρούλφο και του Γκαμπριέλ Γκαρσία Μάρκες.
Στη διάρκεια του 19ου αιώνα, ανάµεσα στο Τορίνο, το Παλέρµο και το Παρίσι, συναντάµε µια υστερική σατανίστρια, έναν αβά που πεθαίνει δύο φορές, µερικά πτώµατα µέσα σ’ έναν υπόνοµο του Παρισιού, έναν Γαριβαλδίνο που ονοµάζεται Ιππόλυτος Νιέβο και χάθηκε στη θάλασσα κοντά στο Στρόµπολι, το ψεύτικο bordereau του Ντρέιφους για τη γερµανική πρεσβεία, τη σταδιακή µεγέθυνση του πλαστογραφήµατος που έγινε γνωστό ως Τα Πρωτόκολλα των Σοφών της Σιών, το οποίο θα εµπνεύσει στον Χίτλερ τα στρατόπεδα εξόντωσης, Ιησουίτες που δολοπλοκούν εναντίον των Μασόνων, Μασόνους, Καρµπονάρους και Ματσινιανούς που στραγγαλίζουν τους παπάδες µε τα έντερά τους, έναν Γαριβάλδη αρθριτικό και στραβοκάνη, τα σχέδια των Μυστικών Υπηρεσιών του Πιεµόντε, της Γαλλίας, της Πρωσίας και της Ρωσίας, τις σφαγές στο Παρίσι της Κοµούνας, όπου ο κόσµος τρώει τα ποντίκια, αηδιαστικά και ρυπαρά στέκια εγκληµατιών οι οποίοι, ανάµεσα στους ατµούς απ’ το αψέντι, καταστρώνουν εκρήξεις κι εξεγέρσεις στις πλατείες, ψεύτικες γενειάδες, ψεύτικους συµβολαιογράφους, ψεύτικες διαθήκες, διαβολικές αδελφότητες και µαύρες λειτουργίες. Σχεδόν τριάντα χρόνια µετά Το όνοµα του ρόδου, το οποίο καθιέρωσε τον Ουµπέρτο Έκο ως έναν από τους σηµαντικότερους λογοτέχνες του εικοστού αιώνα, το πολυαναµενόµενο Κοιµητήριο της Πράγας αποδεικνύει ότι το ταλέντο του ιδιοφυούς Ιταλού διανοούµενου παραµένει αστείρευτο.
Αναρωτήθηκες ποτέ τι σημαίνει να είναι κανείς ήρεμος; Το βιβλίο αυτό θα σε βοηθήσει να εξερευνήσεις τα συναισθήματά σου, χαρίζοντάς σου τις λέξεις που χρειάζεσαι για να πλημμυρίσεις τον κόσμο μας με γαλήνη και ηρεμία.
Θες να κάνεις φιλοσοφία; Γράψε ένα μυθιστόρημα. Η προτροπή ανήκει στον Αλμπέρ Καμύ και φαίνεται ότι ακριβώς αυτήν αποφάσισε να ακολουθήσει ο Ουμπέρτο Έκο όταν, πριν από σαράντα χρόνια, ήδη καθιερωμένος ως ακαδημαϊκός, στοχαστής και δοκιμιογράφος, έκανε την πρώτη του εμφάνιση στο χώρο της μυθοπλασίας με Το Όνομα του Ρόδου. Έργο συγκεντρωτικό και φυγόκεντρο, καμωμένο από μια ετερόκλητη πρώτη ύλη που η εύθυμη μαεστρία του Έκο καταφέρνει να συναρμόσει δημιουργικά, Το Όνομα του Ρόδου εξακολουθεί να μας σαγηνεύει, ακριβώς εξαιτίας αυτής της απροσδιόριστης μορφής που του επιτρέπει να διατελεί στα όρια ανάμεσα στο μυστηριώδες και το αυτονόητο, το αποκρυμμένο και το προφανές, το περιπετειώδες και το αφηρημένο ή το ιδεολογικό. Ελλειπτικό επειδή είναι σωρευτικό ιδιαίτερων ιστορικών -και όχι μόνο- γνώσεων και πληροφοριών, γκρίζο επειδή είναι πλήρες χρωμάτων και ενός απρόσμενου διακόσμου, ανεπίκαιρο και διαχρονικό επειδή εγκαθίσταται σε χρονικές τομές και εγγράφει την αστυνομική, καταιγιστική του πλοκή μέσα στην Ιστορία, το πρώτο μυθιστόρημα του Έκο λειτουργεί, πλέον, ως σημείο αναφοράς για την παγκόσμια λογοτεχνία.
Την ημέρα που θα τον σκότωναν, ο Σαντιάγο Νασάρ σηκώθηκε στις πεντέμισι το πρωί για να περιμένει το βαπόρι που θα έφερνε τον επίσκοπο. Έτσι αρχίζει το Χρονικό ενός προαναγγελθέντος θανάτου, το πιο «ρεαλιστικό» απ’ όλα τα μυθιστορήματα του Μάρκες, καθώς βασίζεται σ’ ένα αληθινό γεγονός που συνέβη στην Κολομβία. Λίγες ώρες μετά τον γάμο του με την Άνχελα Βικάριο, ο Μπαγιάρδο Σαν Ρομάν στέλνει τη νύφη πίσω στους δικούς της γιατί τη βρήκε ατιμασμένη. Αφού τη βάζουν να ομολογήσει το όνομα του εραστή της, τα αδέρφια της κινούν να τον σκοτώσουν για να ξεπλύνουν την τιμή της οικογένειάς τους. Αλλά γιατί, ενώ όλοι γνωρίζουν τι πάνε να κάνουν οι δυο αδερφοί, κανείς δεν τους εμποδίζει; Είκοσι επτά χρόνια αργότερα, ένας άντρας επιστρέφει στον τόπο του φονικού, προσπαθώντας να ξεδιαλύνει το μυστήριο. Και, καθώς ξετυλίγεται το κουβάρι της ιστορίας, φτάνει η στιγμή όπου θα πρέπει να κριθούν όχι οι δυο δολοφόνοι αλλά μια ολόκληρη κοινωνία… «Η εξιχνίαση ενός παλιού φόνου μετατρέπεται σε μια παραισθητική εξερεύνηση, μια ψηλαφιστή πορεία στα σκοτεινά βάθη των ανθρώπινων προθέσεων, σε αναζήτηση μιας αλήθειας που ξεγλιστρά διαρκώς». –The New York Review of Books
Είμαι μέσα σε ένα ταξί κι η καρδιά μου χτυπά τόσο δυνατά, που κοντεύει να σπάσει. Εγώ, η Έμιλι Κούπερ, βρίσκομαι στο Παρίσι! Ο άνθρωπος έχει ανάγκη τα όνειρα στη ζω ή του και το δικό μου ήταν να ταξιδέψω εδώ. Ωστόσο, αυτό ακριβώς είναι το θέμα, όταν ονειρευόμαστε κάτι με τόση θέρμη, είναι αδύνατο να σταματήσουμε. Οι δρόμοι του Παρισιού ξεδιπλώνονται μπροστά στα μάτια μου, με τα διάφορα μνημεία τους, το ένα εντυπωσιακότερο από το άλλο. Κι εγώ χαμογελάω, χαμογελάω! Ταυτόχρονα, όμως, ένα κομμάτι του εαυτού μου φοβάται. Φοβάται πως δε θα βρω τη θέση μου εδώ. Φοβάται πως η πραγματικότητα δε θα συμβαδίσει με το όνειρό μου...
Γιατί Street Food; Μα γιατί είναι φανταστικό! Φρέσκο, υπερνόστιμο φαγητό που το βλέπεις να μαγειρεύεται και το τρως την ίδια στιγμή, με το χέρι, χωρίς πολλά πολλά. Το καλό street food δεν έχει άσους κρυμμένους στο μανίκι. Όλα γίνονται μπροστά σου, την ώρα που θα το παραγγείλεις. Είναι γρήγορο (ακόμα κι όταν μαγειρεύεται αργά) και αιχμαλωτίζει την προσοχή σου από τη στιγμή που θα το πιάσεις στα χέρια σου. Επιπλέον, το street food είναι πολυδιάστατο. Πιάτα που συνδέονται με την παράδοση και τις συνήθειες πολλών διαφορετικών περιοχών του πλανήτη, εμφάνιση που δεν προσπαθεί να εντυπωσιάσει και σερβίρισμα που σε προκαλεί να το απολαύσεις όπως ακριβώς κάνεις κέφι εσύ. Με το street food μπορείς να είσαι ο εαυτός σου. Δε σε νοιάζει πού θα το φας, με ποιον τρόπο, αν θα είσαι μόνος ή με παρέα. Πρωταγωνιστής είναι το φαγητό, στην πιο αγνή, απλή αυθεντική μορφή του. Όπως ακριβώς σε αυτές εδώ τις συνταγές, που έχουν στόχο να πλημμυρίσουν το σπίτι σου με αρώματα και γεύσεις απ’ όλο τον κόσμο. Άκης Πετρετζίκης
Δε συνηθίζω να λυπάμαι τους ανθρώπους. Πρώτα απ’ όλα, είναι προσβλητικό. Λυπάσαι κάποιον όταν λυπάται τον εαυτό του. Η αυτολύπηση είναι από τα μεγαλύτερα προβλήματα στον κόσμο μας σήμερα». Σε ένα δωμάτιο ξενοδοχείου στην Καζαμπλάνκα, μια νεαρή γυναίκα ετοιμάζεται να βάλει τέλος στη ζωή της. Αλλά η απόπειρα αυτοκτονίας της θα διακοπεί από έναν άνδρα ο οποίος θα της προσφέρει έναν πιο συναρπαστικό τρόπο για να πεθάνει. Έτσι, πείθεται να γίνει μέλος μιας αποστολής αυτοκτονίας, με σκοπό να βρει έναν εξαφανισμένο επιστήμονα. Όμως οι επιστήμονες που εξαφανίζονται χωρίς κανένα ίχνος αυξάνονται και η ανησυχία στη διεθνή κατασκοπική κοινότητα μεγαλώνει. Έχουν πέσει θύματα απαγωγής; Θύματα εκβιασμού; Ή έχουν υποστεί πλύση εγκεφάλου; Φαίνεται πως το κλειδί για τη λύση του μυστηρίου το έχει μία γυναίκα…